اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده حوزه محمد رسول‌الله ساری:

9 دی برخاسته از اعتقادات قلبی و حسینی مردم بود

فرمانده حوزه محمد رسول الله ساری گفت: قیام خودجوش مردم مومن و انقلابی در 9 دی برخاسته از اعتقادات قلبی و حسینی بود.

9 دی برخاسته از اعتقادات قلبی و حسینی مردم بود

به گزارش خبرگزاری فارس در ساری، جواد کردان امشب در جمع بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) ساری با بیان اینکه مردم همواره در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی عقب‌نشینی نمی‌کنند و این مهم در حماسه 9 دی به خوبی نشان داده شد، اظهار داشت: ایام یوم‌الله که در انقلاب اسلامی شکل گرفت شخصیت ملت ما را به عنوان یک روز بزرگ معرفی می‌کند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج محمد رسول‌الله ساری خاطرنشان کرد: 9 دی معرف فداکاری، ایثارگری و فرهنگ غنی تاریخ ملت ایران را به تصویر می‌کشد.

کردان با تأکید بر اینکه دشمن هر جا که ارزش‌ها و اصالت‌های نظام اسلامی در میان باشد توطئه می‌کند، تصریح کرد: پس از انتخابات 88 دشمن تصور می‌کرد مردم از این آرمان‌ها خسته شده‌اند اما نمی‌دانستند مردم ایران هنوز استوار بر آرمان‌ها و تفکرات امام راحل ایستاده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در 9 دی 88 مردم ثابت کردند در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب با کسی شوخی ندارند، تصریح کرد: حضور پنج میلیونی مردم تهران در 9 دی و تجمعات گسترده مردم در شهرستان‌ها حکایت از ایثارگری و روحیه شهادت‌طلبی مردم داشت.

کردان اظهار داشت: حضور پرشور مردم در 9 دی 88 نشان داد که مردم ایران مردمی زنده و همیشه در صحنه هستند و هیچ وقت اجازه نخواهند داد تا دشمنان به راحتی به اجرای برنامه‌های خود در این کشور بپردازند.

این مسئول با اشاره به اینکه 9 دی 88 سبب ثبات و پایداری نظام شده است، افزود: بیعت مستحکم و دوباره ملت با مقام معظم رهبری در 9 دی 88 به صراحت قابل مشاهده است.

کردان تصریح کرد: مردم مازندران با حضور خودجوش خود در حماسه 9 دی نشان دادند که همواره مدافع ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی هستند و ثابت کردند که عاشق و مطیع رهبر هستند.

انتهای پیام/86003/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول