اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک فعال دانشجویی:

9 دی انقلاب ما نسل سومی‌ها بود

یک فعال دانشجویی با بیان اینکه محاکمه سران فتنه یکی از دغدغه‌های جنبش دانشجویی‌ است گفت: 9 دی انقلاب ما نسل سومی‌ها بود و در کنار مردم کشور پیام ولایتمداری خود را به جهانیان و دشمنان نظام‌ اعلام کردیم.

9 دی انقلاب ما نسل سومی‌ها بود

هادی مسعودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شیراز ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی، اظهار داشت: در این روز مردم ایران به دفاع از انقلاب و اسلام و برائت از فتنه‌گران داخلی و خارجی به خیابان‌ها آمدند و مشاهده شد که توده مردم در زمینه هوشیاری، از بسیاری از خواص جلو زدند، روزی که در آن جمهوریت نظام، از انحراف اسلامیت نظام ممانعت کرد.

وی افزود: در این روز، مردم‌سالاری دینی، در حد اعلای خود به جهانیان عرضه شد و برای چندمین‌بار، غوغاسالاران و مغرضان داخلی و خارجی را ناامید کرد.

مسعودی در بیان نکاتی درباره فتنه‌گران داخلی، تصریح کرد: ما گناه فتنه‌گران را بسیار بزرگ و نابخشودنی می‌دانیم و از دستگاه قضا مطالبه جدی داریم که بر اساس مصالح نظام، هر چه سریع‌تر با این مجرمان برخورد کرده و بر اساس عدل اسلامی، کوچک‌ترین تساهلی در این مورد به خرج ندهد.

این فعال دانشجویی ادامه داد: موضوع محاکمه سران فتنه، یکی از دغدغه‌های جنبش دانشجویی ا‌‌ست، اما تمام دغدغه و دل‌مشغولی جریان دانشجویی را شامل نمی‌شود.

دبیر مجمع دانشجویان عدالتخواه شیراز بیان کرد: مشکل اصلی ما با سران فتنه و دوستان‌شان، بر سر واژه‌ای به نام «اسلام آمریکایی» است و به دلیل اینکه ما از اساس با اسلام آمریکایی دشمن هستیم، به طبع آن با تمام مظاهر آن نیز دشمنی داریم.

وی با بیان اینکه ما با اسلامی که در آن اشرافیت و ریخت و پاش در طبقه حاکمیت امری عادی است مشکل داریم، اضافه کرد: ما با اسلامی که از اساس اعتقادی به عدالت اجتماعی در عمل ندارد و تمام دغدغه آن توسعه به شیوه غربی است مشکل داریم.

مسعودی در ادامه گفت: ما با اسلام حیات خلوت سرمایه‌داران و حاشیه امن آقازادگان مشکل داریم چراکه از نظر ما اسلامی که با آن بتوان با نامحرمان دست داد و خندید و احکام اسلام را در قامت یک روحانی به راحتی به سخره گرفت و خم به ابرو نیاورد، اسلام نبوده بلکه صورتی دروغین از آن است.

این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: ما با اسلامی که قشر مستضعف جامعه را «قشر آسیب‌پذیر» می‌نامد و هدف اصلی انقلاب را حرکت به سمت هرچه بیشتر مدرن شدن می‌داند مشکل داریم.

دبیر مجمع دانشجویان عدالتخواه شیراز با بیان اینکه بسیاری از تفکرات و گفته‌هایش را از «امام روح‌الله» و مقام معظم رهبری آموخته است، افزود: ما با اسلام توجیه‌کننده فسادها، اسلام محافظه‌کاری، اسلام کرنش و خضوع مقابل ابر‌قدرت‌ها و ظالمان، اسلام مرفهین بی‌درد و اسلام ابوسفیانی مشکل داریم.

وی با بیان اینکه مشکل اصلی ما با مشی و راه و رسم سرمایه‌داری است، ابراز داشت: ما با لیبرال‌مذهبی‌ها دشمن‌ هستیم و دشمنی اصلی ما با کسانی است که به اسم انقلاب و امام وارد حاکمیت شده، شعار انقلابی و اسلامی سر داده اما به روش محمدرضا پهلوی عمل می‌کنند.

مسعودی بیان داشت: با وجود این ما نه تنها با سران فتنه به خاطر دارا بودن صفات گفته شده مشکل داریم، بلکه با بسیاری از دوستان این حضرات مشکل داشته و حضور آنان در مسئولیت‌های کلیدی نظام را به ضرر انقلاب می‌دانیم.

این فعال دانشجویی ادامه داد: البته گناه سران فتنه بسیار بزرگ‌تر از این چیزهایی است که بنده گفتم، آن‌ها هشت ماه نظام را به چالش کشاندند و با آبروی نظام بازی کردند و آمریکا و غرب را به پیاده کردن خواسته‌هایشان در کشورمان امیدوار ساختند.

دبیر مجمع دانشجویان عدالتخواه شیراز همچنین گفت: فتنه‌گران، حماسه 24 خرداد را به کام مردم و رهبری تلخ کرده و امنیت ملی را به خطر انداختند و این موارد تنها برخی از جرم‌های «این مجرمان و از خدا بی‌خبران» است.

وی در پایان بیان کرد: نسلی که در مکتب امام خامنه‌ای پرورش یافت، به صحنه آمد و در اصل 9 دی انقلاب ما نسل سومی‌ها بود و در کنار مردم کشور پیام ولایتمداری خود را به جهانیان و دشمنان نظام‌ اعلام کردیم.

انتهای پیام/2448/ط40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول