اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار / سردار آبنوش:

9 دی لطف خدا بر ملت بود

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: 9 دی لطف و عنایت خداوند بر ملت ما بود.

9 دی لطف خدا بر ملت بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین سردار سالار آبنوش در همایش بزرگداشت حماسه 9 دی که به همت بسیج کارگری سپاه استان قزوین در سالن شهید حسن‌پور برگزار شد، ابراز داشت: 9 دی لطف و عنایت خداوند بر ملت ما بود و در طول 8 ماه بعد از انتخابات دشمنان تمام نقشه‌های خود را به مرحله اجرا درآوردند اما نتوانستند کاری از پیش ببرند.

آبنوش افزود: در 9 دی مردم ولایی متوجه نقشه شوم دشمنان و فریب‌خوردگان داخلی شدند و برای تجدید بیعت با ولایت و نشان دادن بصیرت خود به جهانیان؛ حماسه 9 دی را خلق کردند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما باید از گذشته درس عبرت بگیریم و کسانی را که در خواب غفلت هستند، بیدار کرده و هویت اصلی خود را به عنوان ایرانی و ولایی معتقد به امام زمان (عج) حفظ کنیم و دیگر به دشمنان انقلاب اجازه تکرار چنین حوادثی را ندهیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با اشاره به نقش استعمار و استکبار در ایجاد وابستگی ملت ایران به خود در سال‌های قبل از انقلاب اسلامی گفت: زمانی استعمارگران و مستکبران برای غارت نفت ایران با تحریم اقتصادی، کشتاری عظیم را به وجود آوردند که این ملت و خواص دوراندیش هرگز جنایت‌های استکبار را فراموش نمی‌کنند.

فرمانده سپاه استان قزوین افزود: متولیان امر اقتصاد باید بدانند که دشمنان چه خیانت‌هایی را در حوزه اقتصاد علیه ملت روا داشتند به طوری که بیش از 100 سال پیش با ایجاد تحریم و سخت کردن شرایط اقتصادی جان بسیاری را گرفتند و این یک هولوکاست واقعی علیه ملت ایران بود.

وی خاطرنشان کرد: یک مدیر فعال حوزه اقتصاد باید با کار و تلاش و با تعهد و تخصص سنگر تولید را رونق بخشد تا دشمنان نتوانند آسیب جدی به اقتصاد کشور وارد کنند و مهمترین ابزار این حرکت مهم اقتصاد مقاومتی است که به عنوان یک راهبرد ملی قابل طرح و اجرا است.

انتهای پیام/2667/غ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول