اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران:

9 دی مظهر دلدادگی امت اسلامی به آستان ولایت‌فقیه است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران با بیان این که 9 دی مظهر دلدادگی امت اسلامی به آستان ولایت‌فقیه است، گفت: از نظر مقام معظم رهبری‌، آنهایی که در داخل با دشمنان همنوایی کردند، آلت دست استکبار بودند.

9 دی مظهر دلدادگی امت اسلامی به آستان ولایت‌فقیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، حجت‌الاسلام مختار نظری ‌در مراسم نکوداشت سالروز حماسه 9 دی در اداره کل آموزش و پرورش استان اظهار داشت: تقابل استکبار جهانی با جمهوری اسلامی ایران بنیادی، اساسی و ریشه‌ای است و به وجود اندیشه و تفکر متفاوت برمی‌گردد.

وی بیان داشت: مشکل آنها با ایران به دلیل حضور اسلام در روح قانون کشور ماست و این که ولایت‌فقیه رکن نظام محسوب می‌شود، تقابل جمهوری اسلامی با استکبار، همان مرز بین حق و باطل است که در یک جا، قابل جمع نیست‌.

نظری افزود: هرچه از زمان جنگ تحمیلی می‌گذرد نقش و حضور استکبار در این جنگ آشکارتر می‌شود، آمریکا و انگلیس و ... حامیان اصلی صدام در این جنگ بوده‌اند تا به اهداف مشترک خود برسند و در تمام هجمه‌هایی که از بیرون علیه ایران طراحی شده، استکبار جهانی نقش چشمگیری داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه آغاز برنامه‌ریزی برای فتنه 88 به 15 سال قبل برمی‌گردد تصریح کرد: این طراحی‌های پنهان، درسال 88 خود را به صورت رسمی نشان داد.

وی ادامه داد: تمام آرزوی آمریکا این بود که در ایران، یک پایگاه مردمی داشته باشد و با مطرح کردن پروژه تقلب در انتخابات خواستند مردم را به نفع خود به صحنه بکشانند تا با تکیه بر آن پایگاه علیه انقلاب اقدام کنند.

نظری با بیان این که 9 دی مظهر دلدادگی امت اسلامی به آستان ولایت‌فقیه است، اظهار داشت: از نظر مقام معظم رهبری، آنانی که در داخل با دشمنان همنوایی کردند، آلت دست استکبار بودند و  فتنه‌گر اصلی آمریکا و انگلیس هستند ولی نصیحت‌ها و توصیه‌های معظم‌له هم کارساز نشد و آنان بر اقدام نامناسب خود پافشاری کردند.

این مسئول گستردگی فتنه را با گستردگی جنگ برابر خواند و گفت: آشوب دشمنان انقلاب در سال 88 آثار زیان‌بار فراوانی داشت که با حرکات قبلی دشمنان، قابل مقایسه نیست.

وی آثار تخریبی فتنه 88 را بسیار گسترده توصیف کرد و بیان داشت: از جمله این آثار زیان‌بار می‌توان به تشویش اذهان عمومی و ایجاد شکاف در بین مردم، امیدوار شدن دشمنان برای دست‌یابی به اهداف خود با تکیه بر جریان‌های داخلی، خسارات مالی و مادی، بی‌انگیزه شدن سرمایه‌گذاران خارجی در ایران، تخریب نمادها، چهره‌ها و شخصیت‌ها و بازی با حیثیت نظام در خارج از کشور اشاره کرد.

9 دی روز تجلی اراده مردم وفادار به دفاع از حریم ولایت است

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران نیز در این مراسم گفت: فرهنگیان استان با تبیین حماسه 9 دی از منظر مختلف با توجه به مهارت و حرفه معلمی، مسیر و حرکت انقلاب شکوهمند اسلامی را برای دانش‌آموزان و آحاد جامعه مشخص کنند.

محمدعلی امیری با بیان این که حضور حماسی مردم در 9 دی سبب تداوم گفتمان انقلاب اسلامی و حفظ انسجام در حاکمیت شد، اظهار داشت: 9 دی، روز تجلی مردم بصیر در دفاع از حریم ولایت بوده و در این روز قدرت انقلاب اسلامی عظمت بیشتری پیدا کرد.

وی با تاکید بر نقش برجسته و کم‌نظیر رهبر معظم انقلاب در بصیرت آفرینی در بین آحاد ملت بیان داشت: اقتدار مردم تاریخ‌ساز ایران اسلامی در نهم دی ماه 88، به دلیل اطاعت‌پذیری آنان از رهبر فرزانه انقلاب بوده است که با درایت ایشان و تأکید بر حفظ وحدت اسلامی و ملی که یادآور درایت‌های امام (رضوان‌الله علیه) است، یک تهدید را تبدیل به فرصت کردند.

امیری با تقبیح دانستن حرکت پلید عده‌ای در روز عاشورا تصریح کرد: انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی و برگرفته از قیام عاشورایی است و حرکت مردم در 9 دی حرکتی حسینی بوده و مردم وفادار نشان دادند که خط امام(ره) و آرمان‌های شهدا ادامه داشته و عهد و پیمانی دوباره با آرمان‌های آن و فرامین رهبر انقلاب در پاسداری از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بستند.

وی با اشاره به این که حضور مردم در عرصه‌های مختلف بیانگر فطرت انقلابی و اسلامی آنان است تصریح کرد: 9 دی نبرد اندیشه‌های اسلامی با اندیشه‌های انحرافی و التقاطی بوده است و این روز زمانی یک روز تاریخی و حماسه‌ای ملی شد که حماسه‌آفرینانش تاب مخالفان ولایت و مکتب حسینی را نیاوردند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با توجه به موج بیداری اسلامی در منطقه افزود: استیصال قدرت‌های استکباری و زوال جریان فتنه، تصویری روشن از آینده نظام جمهوری اسلامی و صدور انقلاب ایران اسلامی به دنیا را نوید می‌دهد.

امیری بیان داشت: پاسداشت 9 دی در تاریخ انقلاب یک وظیفه همگانی است و باید ارزش‌های این روز نسل به نسل انتقال یابد، البته این حماسه به عنوان حرکتی ماندگار در تاریخ با عظمت ایران اسلامی ثبت شده است.

انتهای پیام/2296/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول