اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سبزوار:

حماسه 9 دی امید دشمن برای فروپاشی نظام از درون را ناامید کرد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سبزوار گفت: حماسه 9 دی ملت ایران، امید دشمن برای فروپاشی نظام اسلامی از درون را ناامید کرد.

حماسه 9 دی امید دشمن برای فروپاشی نظام از درون را ناامید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، حجت‌الاسلام حسین زحمتکش عصر امروز در همایش 9 دی اظهار داشت: در فتنه 88 اولویت نخست دشمنان فروپاشی نظام اسلامی از درون بود.

وی افزود: این فتنه درس‌ها و عبرت‌های فراوانی برای ما داشت که در این ایام باید به دقت مورد بررسی و بهره‌برداری قرار گیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سبزوار به برخی از عبرت‌های فتنه 88 اشاره کرد و گفت: فتنه 88 نشان داد که جایگاه ولایت فقیه و رهبری نظام در این کشور به مثابه ودیعه الهی است که مایه عزت کشور و شاهراه عبور نظام از گردنه‌های سخت و صعب‌العبور است و قطعاً هرکس از قافله ولایت جدا شود از حوزه عزت اجتماعی نیز خارج شده است.

وی به بررسی دیگر عبرت‌های فتنه 88 پرداخت و افزود: باید حواسمان را جمع کنیم چراکه در فتنه 88 برخی با اسم و شعار امام و خط امام علیه خط امام و انقلاب اقداماتی کردند که برای بسیاری، تردیدآفرین و گمراه‌کننده بود و غبار فتنه را زیاد کرد که تشخیص راه حق در این‌گونه موارد فقط و فقط با داشتن بصیرت ممکن است.

زحمتکش ادامه داد: این فتنه نشان داد که دشمن لحظه‌ای از دشمنی خود دست برنداشته و هیچ‌گاه غافل از ملت ایران نشده است؛ مرتباً نقاط ضعف و قوت نظام اسلامی را مورد بررسی قرار می‌دهد که باید ما هم به تناسب این دشمنی، بصیرت خود را بالا ببریم تا در برابر نقشه‌های شوم آنان همیشه آماده مقابله باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سبزوار در پایان با اشاره به ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) ادامه داد: حماسه 9 دی نشان داد که عاشورا همچنان برترین قدرت بسیج‌کننده همه ملت و بزرگ‌ترین انرژی پایان‌ناپذیر انسجام ملی و دینی است چراکه این حرکت حماسی پس از اهانت به پرچم‌های عزاداری و عزاداران حضرت اباعبدالله(ع) به صورت خودجوش صورت گرفت و بساط فتنه را جمع کرد.

انتهای پیام/2202/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول