اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نجابت:

حماسه 9 دی جنگ «دموکراسی اسلامی» با «دموکراسی آمریکایی» بود

احمد نجابت گفت: حماسه 9 دی جنگ «دموکراسی اسلامی» با «دموکراسی آمریکایی» بود.

حماسه 9 دی جنگ «دموکراسی اسلامی» با «دموکراسی آمریکایی» بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، احمد نجابت امشب در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی با بیان سابقه‌ای از فتنه 88 اظهار داشت: نباید گمان کرد که این فتنه حاصل انتخابات بود و در یک شبانه‌روز اتفاق افتاد بلکه از سال 70 کلید خورد.

وی با اشاره به اقدامات پیشرو درباره فتنه 88 افزود: لازم است که این مورد را ریشه‌یابی کرد چراکه در روزهای اخیر مشاهده می‌‌کنیم عده‌ای در این فتنه ریشه‌ها را اشتباه نشان می‌دهند.

نماینده پیشین مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر مشاور رئیس‌ جمهور مبنی بر اینکه نباید از بعضی از اقشار جامعه‌ درباره مسائل کشور توقع پاسخ مناسب داشت، بیان کرد: در پاسخ به این جامعه‌شناس باید گفت که همین پابرهنگان بودند که کشور را از فتنه نجات دادند.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه اگر ارتش، سپاه و بسیج نبودند، امروز آمریکا در خانه ما بود، بیان کرد: در 9 دی دموکراسی اسلامی به جنگ دموکراسی آمریکایی آمد.

وی در پایان تصریح کرد: اگر این مردم کم‌نظیر طبقه متوسط به پایین که با وجود تمام مشکلات، خم به ابرو نیاوردند، نبودند، این انقلاب آسیب می‌دید.

در ادامه جلسه با ورود کامران باقری لنکرانی، نجابت با لبخند بیان کرد: آقای لنکرانی مرا به وزارتخانه برد و پست‌هایی داد که اگر نمی‌برد از وزارت برکنار نمی‌شد.

به گزارش فارس، این مراسم در تالار فجر دانشگاه شیراز با تلاش «ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی دانشگاهیان» برگزار شد.

تشکل‌های دانشجویی از جمله بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شیراز، مجمع دانشجویان عدالتخواه شیراز، انجمن اسلامی دانشگاه شیراز، جامعه اسلامی دانشگاه‌های شیراز، مجمع دختران مسلمان دانشگاه شیراز و کانون فرهنگی اندیشه و بصیرت در برگزاری این همایش نقش داشتند.

در حاشیه این مراسم دانشجویان پلاکاردهایی در دست داشتند که برخی نوشته‌های آن شامل «فتنه‌گر منافق اعدام باید گردد»، «اعدام سران فتنه»، «وطن فروشان را اعدام کنید»، «موسوی و کروبی اعدام باید گردند» و «فتنه‌گر، اسرائیل، پیوندتان مبارک»، بود.

از تالار فجر دانشگاه شیراز بارها فریاد «مرگ بر فتنه‌گر» و «مرگ بر آمریکا» به گوش رسید.

همچنین غلامحسین پیروانی، مربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز به مناسبت شهادت امام حسن مجتبی(ع) به نوحه‌خوانی پرداخت.

امید نوروزی، قهرمان کشتی فرنگی المپیک لندن نیز در این مراسم حضور داشت.

انتهای پیام/2448/غ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول