اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌حسینی ‌در جمع پرشور مردم سمنان:

9 دی نمود عینی پشتیبانی ملت از انقلاب بود‌

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حماسه ملت ایران در نهم دی‌ ماه نمود عینی پشتیبانی ملت از انقلاب اسلامی بود.

9 دی نمود عینی پشتیبانی ملت از انقلاب بود‌

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سیدمحمد حسینی عصر امروز در سالگرد حماسه نهم دی‌ ماه در جمع پرشور مردم سمنان اظهار کرد: مردم عاشورائی ایران اسلامی پس از 8 ماه تحمل خیانت‌ها و فتنه‌های فتنه‌گران، هتک حرمت به ساحت مقدس امام حسین(ع) را برنتافتند و با پیروی از مقتدای خود(مقام معظم رهبری) حماسه‌ای ماندگار را رقم زده و بساط فتنه‌گران را در نهم دی ماه برچیدند.

وی نهم دی‌ماه را روز تجلی بصیرت و اوج حماسه و شکوه عزت و اقتدار مردم ایران عنوان و تصریح کرد: ملت ایران اسلامی مانند دفاع مقدس یکپارچه در صحنه نبرد با دشمنان داخلی و خارجی حاضر شدند و غیرتمندانه آتش فتنه را فرو نشاندند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به انحراف برخی خواص در جریان فتنه 88 بصیرت را پایه و اساس مکتب اسلام عنوان و خاطر نشان کرد: کسانی که رشد یافته اسلام هستند، باید اهل بصیرت باشند.

حسینی افزود: اسلام مکتب ساده‌اندیشان و ساده‌انگاران نیست.

وی معرفت و شناخت را لازمه ایجاد بصیرت در ایشان عنوان و تصریح کرد: بصیرت هم اکتسابی و هم خدادادی است.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: باید مراقب بود تا به نام دین و اسلام، ما را به مسیرهای انحرافی نکشانند.

حسینی با بیان اینکه عدم بصیرت عده‌ای را در زمان امام‌حسین(ع) به سپاه یزیدیان کشاند، تقوا و پارسائی را راه‌های کسب بصیرت دانست.

وی تأکید کرد: این بصیرت مقام معظم رهبری بود که باعث شد انقلاب از پیچ‌های خطرناک عبور کند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مردم در روز 9 دی بعد از 8 ماه ظلمی که تجربه کردند، بار دیگر پیوند ناگسستنی خود را با ولایت نشان دادند.

حسینی با بیان اینکه فتنه 88 حاصل سال‌ها برنامه‌ریزی دشمنان قسم‌خورده انقلاب بوده است تصریح کرد: برای این مهم عده‌ای در داخل و خارج کشور آموزش دیده بودند.

وی افزود: سران فتنه هیچ دلیل و استدلال منطقی برای ادعاهای خود در خصوص انتخابات نداشتند و همه دلایل آنها پوچ و بی‌اساس بود.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه امام برای دوست و دشمن مرزبندی قائل بود گفت: کسانی که تا دیروز خود را پیرو خط امام معرفی می‌کردند باید برای دوستان و دشمنان نظام مرزبندی شفافی قائل می‌شدند.

انتهای پیام/2249/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول