اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت خرمشهر:

سر و کار فتنه‌گران و حامیان آنها با خشم مقدس ملت است

امام جمعه موقت خرمشهر گفت: سر و کار فتنه‌گران و حامیان آنها با خشم مقدس ملت است.

سر و کار فتنه‌گران و حامیان آنها با خشم مقدس ملت است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، حجت‌الاسلام جواد عادل‌پور پیش‌‌از ظهر امروز در آیین گرامی‌داشت سالروز حماسه 9 دی که با حضور مردم، مسئولان، دانش‌آموزان، دانشجویان و بسیجیان این شهرستان در مقابل مسجد جامع برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: دشمنان در طول انقلاب اسلامی سعی در ایجاد فتنه بر علیه نظام مقدس کشورمان را داشته‌اند و سال 88 آن فتنه را به راه انداختند.

وی افزود: در واقع آنها با همراهی منافقان داخلی که اکنون نقاب از چهره‌شان برداشته شده است و برخی‌ها که مغلوب هواهای نفسانی خود شدند این فتنه را به پا کردند.

امام جمعه موقت خرمشهر ادامه داد: در اوایل انقلاب نیز دشمنان در پی ایجاد فتنه‌های قومیتی بودند که نمونه آن در خوزستان، آذربایجان، کردستان، سیستان و بلوچستان بود.

وی تصریح‌کرد: سپس جنگ هشت ساله را به ملت ایران تحمیل کردند و پس از آن محاصره و تحریم را اجرا کرند.

امام جمعه موقت خرمشهر اضافه‌کرد: به برکت ولایت فقیه همه نقشه‌های شوم آنان به شکست منجر شد و جز رسوایی چیزی عایدشان نشد.

عادل‌پور خاطرنشان‌کرد: پس از آن با انجام یک کار مطالعاتی پیچیده و استفاده از همه عواملی که می‌توانند تاثیرگذار باشند نقشه براندازی نظام را طراحی کردند.

وی افزود: با این نقشه که در قالب انقلاب‌های مخملی در اوکراین و گرجستان اجرا شده بود قصد پیاده‌سازی آن را در کشور داشتند.

امام جمعه موقت خرمشهر ادامه داد: البته رهبری سال‌ها پیش از جنگ نرم دشمن علیه نظام اسلامی هشدار داده بود که متاسفانه این اندرزها نادیده گرفته شد.

عادل‌پور با اشاره دیدار هیئت دیپلماتیک اروپا با تعدادی از فعالان فتنه در سفر اخیر خود به تهران خاطرنشان‌کرد: این اقدام هیئت اروپایی نشان داد که تحرکات دشمنان بر علیه نظام همچنان ادامه دارد.

عادل‌پور تصریح‌کرد: ما به همه فتنه‌گران و حامیان آنها هشدار می‌دهیم که اگر اقدامات خطاکارانه خود را ادامه دهند سروکارشان با ملت خواهد بود.

انتهای پیام/72008/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول