اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار ویژه خارگ:

9 دی تبلور بلوغ سیاسی و اجتماعی ملت بود

بخشدار خارگ گفت: حماسه 9 دی تبلور بلوغ سیاسی و اجتماعی و شاخص مرزبندی بین حق و باطل و تجلی غیرت دینی ملت ایران است.

9 دی تبلور بلوغ سیاسی و اجتماعی ملت بود

به گزارش خبرگزاری فارس از خارگ، علی قاسمی ظهر امروز در نشست مسئولان خارگ با اشاره به تاریخی بودن حماسه 9 دی، اظهار داشت: روز 9 دی به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت یک روز فراموش‌نشدنی است و در ذهن همه مردم ماندگار خواهد بود.

وی افزود: ملت آگاه و بیدار ایران اسلامی در این روز نشان دادند که پیوند عمیقی با نظام اسلامی و ولی امر مسلمین دارند و این نقطه عطفی در تاریخ ایران به شمار خواهد رفت چراکه مردم در آن برهه مهم تاریخی، با ولایتمداری، تدبیر و بصیرت بالای خود، حرکت در مسیر ولایت و رهبری را انتخاب کردند و توانستند به خوبی حق را از باطل تشخیص دهند و در این مسیر گام بردارند.

بخشدار ویژه خارگ خاطرنشان کرد: حماسه 9 دی تبلور بلوغ سیاسی و اجتماعی و شاخص مرزبندی بین حق و باطل و تجلی اقتدار ملی و غیرت دینی ملت ایران است.

وی تصریح کرد: مردم با خلق حماسه نهم دی نشان دادند که ایستادگی و وفاداری آن‌ها نسبت به ولایت و رهبری از مردمان صدر اسلام بیشتر و عمیق‌تر است و آن حرکات در روز عاشورا را برنتابیدند و این حرکت و غیرتشان تحسین‌برانگیز و ستودنی بود.

قاسمی با تأکید بر اینکه خواست ملت ایران مجازات سران فتنه است، عنوان داشت: ملت از این موضع خود عقب‌نشینی نخواهد کرد و آن‌ها از دولت و دستگاه قضایی خواستارند تا عوامل این جنایات و خیانت‌هایی که به همه ملت روا شد را به سزای اعمالشان برسانند.

وی اضافه کرد: سران فتنه خواسته یا ناخواسته همسو با نقشه‌های شوم دشمن شدند و آب در آسیاب آنان ریختند و باعث ناامنی در شهرها، حمله به اماکن عمومی و با سوء استفاده از جوانی برخی جوانان این مرز و بوم، باعث کشته شدن عده‌ای از آنان شدند و بدون شک مفسد فی‌الارض باید شناخته شوند و لذا باید مجازات و به سزای اعمالشان برسند.

انتهای پیام/66006/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول