اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان جیرفت:

مردم جیرفت حماسه حضور 9 دی را تکرار کردند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: امروز تجمع بزرگ مردم در جیرفت حماسه حضور 9 دی ماه 88 را تکرار کرد.

مردم جیرفت حماسه حضور 9 دی را تکرار کردند

مجید رستمی امروز در حاشیه تجمع عظیم عاشورائیان به مناسبت بزرگداشت 9 دی ماه در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: تمام مسئولان و مردم جیرفت امروز حضوری پرشور و باشکوه داشتند تا به دنیا ثابت کنند، همواره حامی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه امروز تجمع بزرگ مردم در جیرفت حماسه حضور 9 دی 88 را تکرار کرد، افزود: هدف مردم از این حضور گسترده وحدت، بصیرت و تجدید پیمان با آرمان‎های امام راحل، نظام و انقلاب اسلامی است.

رستمی تصریح کرد: تمام جناح‎ها، احزاب و گروه‎های سیاسی، اصناف و بازاریان، دانشجویان و دانش‎آموزان و اقشار مختلف مردم شهرستان جیرفت امروز با تجمع بزرگ خود عشق و ارادت خود را به مکتب شیعه و دین اسلام ابراز کردند.

وی ابراز داشت: مردم شهر دارالولایه بارها رشد و شعور سیاسی و انقلابی خود را در مقاطع مختلف اثبات کرده و از بدو انقلاب تاکنون هر زمان که نظام جمهوری اسلامی به حضور و مشارکت مردم نیاز داشته است با تمام توان برای دفاع از انقلاب و نظام در عرصه حاضر بوده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت بیان داشت: در فتنه 88 شاهد بودیم که استکبار جهانی با در اختیار داشتن رسانه‎ها چگونه به جنگ با نظام مقدس جمهوری اسلامی آمد و اگر درایت و بینش عمیق ولایت فقیه نبود، معلوم نبود که این نظام چه سرنوشتی پیدا می‎کرد.

انتهای پیام/80001/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول