اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب حوزه علمیه قم:

بصیرت و ولایتمداری مردم سبب تحقق حماسه 9 دی شد

خطیب حوزه علمیه قم گفت: بصیرت و ولایتمداری مردم سبب تحقق حماسه 9 دی شد.

بصیرت و ولایتمداری مردم سبب تحقق حماسه 9 دی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدحسین حائری‌زاده پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی‌ماه، اظهار داشت: اگر حماسه بزرگ عاشورا نبود، بشر هم نبود.

وی با بیان اینکه در بشر شر وجود ندارد چون خلیفة‌الله است، ادامه داد: بشر در یک کلام به معنای خیر محض است.

خطیب حوزه علمیه قم افزود: در 19 دی‌ماه قبل از انقلاب اسلامی تمام شر شیطان یعنی شاه در مقابل امام خمینی(ره) قرار گرفت.

حائری‌زاده با بیان این‌که در 19 دی‌ماه نماینده شیطان بزرگ برای از بین بردن حقیقت دین به میدان آمد، تصریح کرد: رهبری و مردم جان خود را به دست گرفته و به خیابان‌ها آمده و حماسه 19 دی‌ماه را که تبدیل به 22 بهمن 1357 شد را آفریدند.

وی با اشاره به اینکه شیطان دست از شیطانگری خود برنداشته است، یادآور شد: فتنه‌گران در روز 9 دی‌ماه 88 با خیال خام خود که مردم از شرایط کنونی خسته شده و فریفته دنیا هستند به طمع افتاده و قصد دوباره در پیش‌گرفتن استعمار ستم‌ شاهی شدند.

خطیب حوزه علمیه قم ادامه داد: این افراد با لباس جمهوری که برخی از آنها سابقه مدیریتی نیز داشتند این فکر و اندیشه باطل را در ذهن خود پرورش می‌دادند.

حائری‌زاده با بیان اینکه هیچ چیز در زندگی امام خمینی(ره) جز خدا وجود نداشت، اذعان داشت: این موضوع با این جمله امام خمینی(ره) مبنی بر این‌که نه مردم، نه ارتش و نه نیروهای نظامی حافظ من هستند بلکه خدا حافظ من است روشن می‌شود.

وی متذکر شد: امروز نفس‌های پاک همان خدایی بودن، خدا را خواستن و خدا را باور کردن که در امام خمینی(ه) وجود داشت در وجود مقام معظم رهبری است.

خطیب حوزه علمیه قم با بیان اینکه مقام معظم رهبری حدود 25 سال است که این مملکت را الهی اداره می‌کنند، ابراز داشت: حرف نخست و آخر ایشان در تمامی اعمال خدا بوده است.

حائری‌زاده یادآور شد: دنیا، وسوسه‌های دنیا، خودخواهی‌ها و خودبینی‌ها برخی از انسان‌ها را جایی رسانده که چراغ شوم شیطانی را در روز عاشورا روشن کنند.

وی با بیان اینکه انرژی هسته‌ای حق مسلم ما است، اضافه کرد: این پیام امروز ما بوده که امریکا بداند مخترع انرژی هسته شیخ بها یکی از شاگردان امام صادق(ع) بوده است.

خطیب حوزه علمیه قم با بیان اینکه چشم بصیرت را کسی دارد که عاقبت کار را دیده نه این‌که به آمریکا لبخند بزند، تأکید کرد: ما نیازی به آمریکا نداشته چون خدا را داریم.

حائری‌زاده در پایان یکی از بدبختی‌های سران فتنه را شک و تردید دانست و خاطرنشان کرد: بصیرت دینی و ولایتمداری مردم سبب تحقق حماسه نهم دی‌ماه شد.

انتهای پیام/22481/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول