اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مرکز راهبردی سپاه استان بوشهر:

مردم ایران در حماسه 9 دی جواب دندان‌شکنی به دشمنان دادند

مسئول مرکز راهبردی سپاه استان بوشهر گفت: دشمنان خارجی وقتی فنته 88 را دیدند فکر کردند می‌توانند از این طریق به نظام اسلامی ضربه بزنند اما ملت بصیر ایران در حماسه 9 دی جواب دندان‌شکنی به دشمنان دادند.

مردم ایران در حماسه 9 دی جواب دندان‌شکنی به دشمنان دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سهراب انبارکی ظهر امروز در همایش بزرگداشت حماسه 9 دی در بوشهر اضافه کرد: حماسه 9 دی مردم ایران نشان داد که ابرقدرت‌ها با استفاده از عوامل داخلی خود هم نمی‌توانند خللی در عزم ملت ایران برای پاسداشت ارزش‌های انقلاب وارد کنند.

وی بیان کرد: دشمنان خارجی وقتی فتنه 88 را دیدند فکر کردند می‌توانند از این طریق به نظام اسلامی ضربه بزنند اما ملت بصیر ایران در حماسه 9 دی جواب دندان‌شکنی به دشمنان دادند.

مسئول مرکز راهبردی سپاه استان بوشهر بر بازخوانی حماسه 9 دی تاکید کرد و گفت: باید با برنامه‌ریزی منظم زمینه برای ماندگاری ارزش‌های 9 دی فراهم شود.بعد از فتنه 88 و گذشت زمان و ارفاق نظام به فتنه‌گران، برخی فکر کرده‌اند می‌توانند خود را تطهیر کنند اما هرگز اینگونه نخواهد بود. فتنه 88 باعث تشویش اذهان عمومی و موجب روز کدورت در داخل و دشمنی از بیرون شد که هنوز هم ادامه دارد و به این زودی‌ها فراموش نخواهد شد.

انبارکی درباره دلیل بازخوانی این حماسه مهم گفت: در آن برهه دشمنان با تمام ظرفیت‌های خود قصد داشت ریشه انقلاب را از بیخ برکَند و در این زمینه پیچیده‌ترین عملیات‌های خود را انجام داد.

وی با یادآوری حادثه تیر 78 اضافه کرد: حادثه تیر 78 یک برنامه برای آشوب میان قشر دانشجو بود اما فتنه 88 پیچیده و بسیار فراتر از یک قشر بود که رهبر انقلاب پس از نهم دی فرمودند: «آیندگان ارزش 9 دی و خاموش شدن این فتنه را بیشتر خواهند دانست. باید برای نسل جوان این را یادآوری کنیم که اصول اسلامی انقلاب تغییرناپذیر است و هیچ‌کس نمی‌تواند آن را جابجا کند.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول