اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ابهر:

حماسه 9 دی الگویی برای آزادی‌خواهان جهان است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ابهر گفت: حماسه 9 دی الگویی برای حامیان انقلاب و آزادی‌خواهان جهان است.

حماسه 9 دی الگویی برای آزادی‌خواهان جهان است

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به اهمیت حماسه 9 دی ماه سال 88 اشاره کرد و اظهار داشت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری حماسه 9 دی یکی از روزهای به یاد ماندنی و حماسی کشورمان است.

وی تصریح کرد: مردم در حماسه 9 دی بار دیگر به استکبار و بیگانه و کسانی که فرش قرمز برای دشمن پهن کرده بودند نشان دادند حرکت خودجوش مردم ظرف چند ساعت همه سرمایه‌های فتنه گران را نابود می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ابهر ادامه داد: آن چه که موجب تحیر همه مردم در داخل و خارج از کشورمان شد تشخیص درست و بجای ملت ایران با توجه به لایه‌های بسیار پیچیده فتنه بود.

این مسئول با اشاره به اینکه روحیه حسینی مردم در حماسه 9 دی برگرفته از عاشورا بود، افزود: این روحیه بار دیگر تداعی دوران پیروزی انقلاب اسلامی ایران را داشت.

بیگدلی با بیان اینکه مردم با حضور خود نشان دادند انقلاب اسلامی با گوشت و پوست و استخوان ملت ایران آمیخته شده است، گفت: انقلابی که با خون هزاران نفر آبیاری شده کسی توان جدایی آن را ندارد.

وی با تاکید بر اینکه مردم اجازه تعرض به ارکان انقلاب یعنی ولایت و قانون اساسی را نخواهند داد، اضافه کرد: مردم ایران اسلامی با روحیه حسینی و فاطمی در ایام محرم‌الحرام توانستند به عناصر فتنه و وابستگانشان و یاوه‌گویی‌های دشمنان اسلام جواب نه بگویند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ابهر با اشاره به اینکه 9 دی به نوعی صدور انقلاب اسلامی ایران به همه جهانیان بود، اظهار داشت: این حماسه الگویی برای حامیان انقلاب و آزادی‌خواهان جهان شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: حماسه 9 دی موجب ایجاد یاس و ناامیدی در میان دشمنان نظام به ویژه امریکا و استکبار جهانی شد.

 بیگدلی با بیان اینکه حماسه 9 دی اثبات کرد انقلاب با همان روحیه سال 57 زنده و از پشتیبانی عمیق مردمی برخوردار است، ادامه داد: نوجوانان و جوانان کشورمان با حضور پرشور و کم‌نظیر خود در راهپیمایی 9 دی نشان دادند که همان نوجوانان و جوانان دوران اوایل انقلاب و جنگ تحمیلی هستند.

وی خاطرنشان کرد: اگر جوانان کشورمان در اوایل انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس بر دشمنان پیروز شدند در دوران فتنه نیز رهبر، نظام و انقلاب خود را تنها نگذاشتند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ابهر در ادامه با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی همیشه محبت اسلامی را در اولویت کار خود قرار داده است، تصریح کرد: نمونه بارز آن عطوفت نظام با سران فتنه بوده است.

این مسئول با اشاره به اینکه ایجاد ضربه به نظام و انقلاب و خوشحال کردن دشمنان ایران اسلامی برخوردی با سران فتنه صورت نگرفت، گفت: مردم با منزوی کردن و به حاشیه راندن سران فتنه بهترین و موثرترین برخورد را با آنها کردند.

انتهای پیام/73008/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول