اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه قزوین:

جریان فتنه 88 هنوز در مسیر باطل خود پافشاری می‌کند

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) استان قزوین گفت: سران فتنه 88 بدون کوچک‌ترین عذرخواهی به ملت ما همچنان در مسیر باطل خود اصرار و پافشاری می‌کنند.

جریان فتنه 88 هنوز در مسیر باطل خود پافشاری می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عباس کاظمی صبح امروز در همایش گرامیداشت 9 دی که در مسجد امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: بزرگداشت یاد شده به این دلیل اهمیت دارد که عده‌ای همچنان اصرار دارند که رگ‌های نشأت گرفته فتنه 88 در جامعه زنده نگه داشته شود.

وی افزود: سران و عوامل جریان فتنه 88 بدون اینکه کوچک‌ترین عذرخواهی بعد از این فتنه به این ملت کنند همچنان در مسیر باطل خود اصرار و پافشاری می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) استان قزوین خاطرنشان کرد: این افراد حاضر نیستند چشم خود را به حقیقت‌های این ملت که همان فداکاری در راه انقلاب، رهبری و شهدا است، باز کنند.

کاظمی با اشاره به اینکه گرامیداشت 9 دی باید با عظمت‌تر و باشکوه‌تر هرچه بیشتر برگزار شود تا سران فتنه به خود بیایند و از اقدامات پر هزینه‌ای که به انقلاب وارد کردند، دست بکشند، بیان کرد: این گرامیداشت برای جریان غافلی است که همچنان شعارهایی دو گانه و گاهاً در تضاد آرمان انقلاب اسلامی سر داده می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه برخی افراد عنوان می‌کنند که در فتنه 88 عده‌ای به موضوعی اعتراض کردند و تمام شده است، ابراز داشت: این موضوع به این سادگی نبوده و ملت ما با رویداد این مهم نسبت به گذشته در پاسداری از انقلاب اسلامی هوشیارتر و حریص‌تر شده‌اند که باید این راه مستحکم‌تر ادامه یابد.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) استان قزوین با اشاره به اینکه 34 سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی می‌گذرد و در این مدت کشور ما در امواج طوفان فتنه‌های مختلف دشمنان داخلی و خارجی بوده است، اظهار داشت: مردم ملت ما با بصیرت و هوشیاری و پیروی از ولایت‌ فقیه توانسته‌اند همه این فتنه‌ها را خنثی کنند.

کاظمی با بیان اینکه اتفاقات بزرگی در فتنه 88 رخ داده که می‌تواند با توجه به معنی و مفاهیم بلند آن مسیر انقلاب اسلامی را روشن ‌کند، بیان کرد: حماسه 9 دی دارای چنین خصوصیتی است که نقطه آغاز حرکت آن از عاشورا و مکتب سیدالشهدا بوده است.

این مسئول عنوان کرد: برخی افراد با ادعای اینکه در انتخابات سال 88 تقلب شده است شرایط انقلاب اسلامی را بر هم ریختند و با تجمع در خیابان‌ها بیشترین ظلم را به این نظام کردند.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) استان قزوین ادامه داد: آنان با همراهی با استکبار جهانی از قانون و رهبری تمکین نکردند و هر روز یکی پس از دیگری از خطوط قرمز این ملت که برای آن جان‌فشانی، فداکاری و در راهش جانبازی شده، از آن عبور کردند.

کاظمی با بیان اینکه ولی مردم با بصیرت یکپارچه و یک صدا در 9 دی که عظمت بصیرت، اوج ولایتمداری و فداکاری بود با راهپیمایی عظیمی از ولایت‌ فقیه دفاع و فتنه‌های دشمنان را خنثی کردند، افزود: مردم ولایی کشور ما همیشه در صحنه‌های مختلف در انقلاب اسلامی هستند و لحظه‌ای از آرمان‌ها و اهدافشان کوتاه نمی‌آیند.

این مسئول ابراز داشت: جلسه‌ها و برنامه‌های مختلفی به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی در مکان‌ها و مسجدهای کوچک و بزرگ برگزار می‌شود تا با بازخوانی فتنه 88 و این حماسه مردم نسبت به مسائل روز سیاسی و فتنه‌های دشمنان هوشیارتر باشند.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) استان قزوین یادآور شد: امروز بعد از گذشت چند سال از حماسه 9 دی مردم ما با چشم بازتر پای انقلاب هستند و تلاش می‌کنند تا بصیرت خود را نسبت به نقشه‌های دشمنان اسلام افزایش دهند تا در هر زمانه درست‌ترین تصمیم را در دفاع از نظام اتخاذ کنند.

انتهای پیام/77009/خ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول