اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج مساجد و محلات خراسان جنوبی:

بعضی از خواص و نخبگان در فتنه 88 مردود شدند

مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: برخی از نخبگان و خواص جامعه در تشخیص حق و باطل مردود شده ولی عامه مردم گوش به فرمان مولای خود حماسه‌ای مانند 9 دی آفریدند که در تاریخ ماندگار شد.

بعضی از خواص و نخبگان در فتنه 88 مردود شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی، اسحاق عنایتی اظهار داشت: خاطرات خردادماه 1388 که در آستانه دهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت در ذهن بسیاری از مردم ایران وجود دارد.

وی افزود: انتخابات امری است عادی در همه جهان و کاندیدا شدن رجل سیاسی نیز حق بوده برای کسانی که توانایی اداره مملکت را به عنوان فرد دوم مملکت دارند تکلیف است.

مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: دشمن داخلی و خارجی تمام تلاش، ابزار و امکانات خود رابرای از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌کار گرفته و سناریونویسان انقلاب مخملی برنامه‌ها گذاشته و هرچه به زمان انتخابات نزدیک‌تر می‌شدیم فضای فتنه نیز گسترش می‌یافت و رمز این فتنه تقلب و متهم کردن دولت به دروغگویی بود.

عنایتی ادامه داد: در فضای فتنه تشخیص حق و باطل سخت می‌شد و فقط خواص هستند که می‌توانند حق را تشخیص دهند پس از انتخابات که باید روز صلح و دوستی باشد پهن شدن در کف خیابان‌ها و صدور بیانیه توسط سران فتنه آغاز شد گرچه روز به روز حق روشن‌تر شد اما فتنه‌گران تا روز عاشورا به هر مناسبت اقدامات خرابکارانه را ادامه دادند تا اینکه مردم بصیر ایران در روز 9 دی با حضور یکپارچه میلیونی خود بساط فتنه و فتنه‌گران را جمع کرده به همین دلیل 9 دی به عنوان روز میثاق با ولایت نامگذاری شد.

وی یادآور شد: 9 دی به عنوان یک روز تاریخی متمایز شد شاید به این معنا بشود گفت که در شرایط کنونی آن زمان که شرایط غبارآلودگی فضا بود این حرکت مردم اهمیت مضاعفی داشت.

انتهای پیام/22482/غ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول