اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فجر فارس:

فتنه 88 در دوران اصلاحات کلید خورد

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: فتنه 88 در دوره اصلاحات کلید خورد و در آن زمان دوم خردادی‌ها تمام ارزش‌ها و باورهای مردم را مورد تاخت و تاز قرار دادند.

فتنه 88 در دوران اصلاحات کلید خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، غلامحسین غیب‌پرور عصر امروز در همایش بزرگداشت 9 دی که با حضور امام جمعه کازرون و جمعی از بسیجیان و خانواده‌های معظم شهدا و نیروهای نظامی و انتظامی در سالن فرهنگی ورزشی بصیرت سپاه کازرون برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: از بدو انقلاب اسلامی تاکنون با روحیه بیدادگری ملت با بصیرت ایران توفیقاتی نصیب انقلاب شده است، بنابراین این ملت مستحق فتنه 88 نبودند.

وی افزود: فتنه‌گران با پیش کشیدن ماجرای تقلب که از بیخ و بن دروغی بیش نبود باعث تلخ‌کامی ملت بزرگ ایران شدند و هزینه‌هایی را بر نظام اسلامی تحمیل کردند.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه فتنه 88 در دوره اصلاحات کلید خورد گفت: دوم خردادی‌ها هشت سال به تمام ارزش‌ها و باورهای مردم تاختند و در روزنامه‌هایشان تیتر خون در مقابل خون را رقم زدند.

غیب پرور تصریح کرد: در دوران اصلاحات سنگ امام را به سینه می‌زدند و به آرمان‌های امام راحل(ره) تاخت و تاز می‌کردند و نیز در پی آن بودند که ولی فقیه را تشریفاتی کنند.

وی ابراز داشت: فتنه‌گران با پایان یافتن دوره اصلاحات چهار سال در لانه‌هایشان خزیدند و فتنه 88 را طرح‌ریزی کردند و در هرم فتنه‌هایشان از روحانیون و دانشجویان و تعدادی افراد فریب‌خورده و تعمدی را به کار گرفتند.

این مسئول گفت: فتنه 88 با رمز تقلب به وسیله آن شیخ ساده‌لوح و میرحسین موسوی که دارای شخصیتی پیچیده و در مسیر ولایت نبود بروز پیدا کرد و خیانت و خسارتی را متحمل نظام اسلامی کردند.

غیب پرور بیان داشت: در این فتنه عده‌ای منافق و ملحد و ضد دین در خارج و داخل کشور حتی نخست وزیر صهیونیستی و رئیس جمهور آمریکا به تعریف و تمجید از فتنه‌گران زبان گشودند و از آنان حمایت کردند.

وی افزود: کج‌اندیشان داخل و خارج از کشور با استفاده از غفلت و فراموشی خواص عملیات براندازی نظام را با رمز تقلب طرح‌ریزی و توطئه هولناک و سهمگینی را رقم زدند که با حول و قوه الهی در 9 دی توسط مردم بابصیرت سیلی محکمی خوردند.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه ملت ایران هیچ‌گاه حرمت‌شکنی‌های فتنه‌گران به بیرق و عزای اباعبدالله‌الحسین (ع) و توهین به مقدسات و نظام اسلامی و عکس امام(ره) را فراموش نمی‌کنند گفت: امروزه عده‌ای با خوش‌خیالی با عوض شدن دولت به راه افتاده و به دنبال تبرئه فتنه‌گران هستند و باورشان شده که کاری می‌توانند از پیش ببرند.

غیب پرور اذعان داشت: با گذشت سال‌ها از جریان فتنه هنوز که هنوز است فتنه‌گران حاضر به  عذرخواهی و طلب بخشش از ملت نشده‌اند و بلکه هم‌چنان خودشان را طلبکار نظام اسلامی می‌دانند.

علی مطهری تعادل روحی و روانی ندارد

فرمانده سپاه فجر استان فارس اظهار داشت: آقای علی مطهری تعادل روحی و روانی ندارد و هرچه می‌خواهد بگوید.

غیب پرور افزود: این مایه تعجب است که برخی‌ها به راه افتادند و خیانت‌های فتنه‌گران که دودستی تقدیم آمریکایی‌ها کردند را نوعی سوء‌تفاهم می‌خوانند.

وی افزود: سکانداری انقلاب اسلامی به وسیله دستان با کفایت مقام معظم رهبری در سال 88 باعث شد که حماسه 9 دی رقم بخورد و فتنه‌گران را سر جایشان بنشاند.

فرمانده سپاه فجر فارس تصریح کرد: 9 دی حاصل عملکرد بصیرت یک ملت است بنابراین به حق یوم‌الله محسوب می‌شود و هر ساله باید این روز گرامی داشته شود تا در اذهان باقی بماند.

به گزارش فارس، این همایش با مداحی یکی از مداحان اهل بیت و شعار همیشگی مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، فتنه‌گر بی‌حیا ننگت باد به پایان رسید.

انتهای پیام/2448/ک40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول