اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین عنوان کرد

تشکیل 170 اتاق فکر برای ضربه زدن به نظام در فتنه 88

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: تشکیل 170 اتاق فکر، جذب حمایت 17 کشور غرب، بسیج کردن رسانه‌های مختلف در راستای تبلیغ علیه نظام از جمله اقدامات دشمنان در راستای ضربه زدن به نظام در فتنه 88 بود.

تشکیل 170 اتاق فکر برای ضربه زدن به نظام در فتنه 88

حجت‌الاسلام علی قابل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: دشمنان مدام در تدارک ضربه زدن به نظام اسلامی را در ذهن خود می‌پروراند و تلاش مضاعفی در راستای خدشه‌دار کردن این نظام می‌کند به طوری که از هر زمان برای ایجاد فتنه در کشور استفاده می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: دشمنان اسلام در رأس آنها آمریکا، انگلیس و اسرائیل غاصب بعد از فتنه 78 در کوی دانشگاه که به اهداف خود نرسیده بودند با ایادی داخلی شروع به برنامه‌ریزی برای ایجاد فتنه جدید در کشور کردند.

وی با اشاره به اینکه نتیجه مطالعات این دشمنان بر این بود که بهترین زمان برای ایجاد این فتنه در ایران در انتخابات سال 88 است، افزود: آنان با استفاده از افرادی در داخل کشور در این انتخابات بیان کردند که نهادهای برگزار کنندگان انتخابات امین نیستند و به درستی عمل نمی‌کنند و سپس دستاوردهای نظام اسلامی را بعد از انتخابات زیر سئوال بردند.

قابل با بیان اینکه برخی افراد در حمایت از سران فتنه به مساجد و پایگاه بسیج حمله کردند و 12 نفر از بسیجیان را به شهادت رساندند، بیان کرد: آنان همچنین در روز عاشورا با توهین کردن به ولایت‌ فقیه جایگاه سیدالشهدا و اصحاب او را تضعیف کردند و با انجام این اقدامات صبر مردم را لبریز کردند.

این مسئول با بیان اینکه مردم وفادار انقلاب و بسیج نسبت به توطئه‌های دشمنان همیشه بیدار هستند و نمی‌گذارند که دستاوردهای این انقلاب به آسانی از بین برود، عنوان کرد: آنان با بصیرت و پیروی از مقام معظم رهبری در 9 دی با راهپیمایی عظیم علیه فتنه‌گران شعار دادند و نقشه‌ها و فتنه‌های دشمنان اسلام را در یک روز نقش بر آب کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: همچنین رهبر فرزانه انقلاب با رهبری خردمندانه توانستند جریان فتنه 88 را هدایت کنند تا این فتنه به خوبی و با کمترین خسارت در کشور خنثی شود که خوشبختانه این مهم با پیروی مردم از مقام معظم رهبری به نحو مطلوبی محقق شد.

وی ابراز داشت: 9 دی فراموش نشدنی است و هرگز در طول تاریخ انقلاب اسلامی از بین نمی‌رود و هر ساله نقش مردم در این روز در خنثی کردن نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمنان مرور می‌شود، تا مردم بدانند که دشمن در هر لحظه در حال برنامه‌ریزی علیه خدشه‌دار کردن اسلام در کشور است و از طرفی دیگر یاد بگیرند که در هر فتنه‌ای با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری در مبارزه با دشمنان داخلی و خارجی پیروز میدان هستند.

این مسئول ابراز داشت: فریاد حقیقی مردم در 9 دی از بطن تعالیم اسلامی عاشورا سرچشمه گرفته بود و این بیانگر روشن از بین نرفتن واقعه عاشورا در کشور ما است که موجب خلق حماسه در این روز شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: هر ساله مردم به مناسبت این روز در 9 دی با ولایت‌فقیه و ارزش‌های دینی و مذهبی تجدید بیعت دوباره می‌بندند تا دشمنان بدانند که همواره پشتیبان رهبر فرزانه انقلاب هستند.

قابل یادآور شد: پرونده فتنه 88 در دادگاه مطرح و باز است و برخی افراد سعی می‌کنند که عوامل به وجود آمدن این فتنه در کشور به غبار فراموشی سپرده شود و با ایجاد جوسازی‌هایی تلاش می‌کنند تا این پرونده را مختومه کنند که هرگز این مهم با هوشیاری مردم محقق نمی‌شود.

انتهای پیام/77009/صا30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول