اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران در مجلس:

پیوستگی منافقین بزرگ‌ترین جرم سران فتنه 88 بود

مردم تهران در مجلس گفت: پیوستگی و اتحاد تفاله‌های انقلاب اسلامی مانند منافقین و شکست‌خوردگان از این نظام بزرگترین جرم سران فتنه 88 بود که این جرم آنها بخشودنی نیست.

پیوستگی منافقین بزرگ‌ترین جرم سران فتنه 88 بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام حمید رسایی در همایش گرامیداشت 9 دی که امشب در مسجد امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: دو روز قبل از 9 دی برخی افراد در بعضی خیابان‌ها پرچم سیاه امام حسین (ع) را آتش و شعار مرگ بر ولایت‌فقیه سر دادند البته تعداد آنها کم بود ولی جسارت‌شان بزرگ بود که متاسفانه این افراد طرفداران سران فتنه 88 کروبی، موسوی، خاتمی بودند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: سران فتنه و طرفداران آنها امروز از برگزاری برنامه‌های گرامیداشت 9 دی به شدت عصبانی هستند چراکه با برگزاری این برنامه‌ها عملکرد آنان در تاریخ انقلاب اسلامی بازخوانی می‌شود.

وی یادآور شد: افراد بی‌شماری از اوایل انقلاب مخالف نظام اسلامی بودند مانند قاچاقچیان، منافقین و کسانی که برپایی این نظام از فساد آنها پیشگیری کرده، این افراد دوست ندارند که سر به تن این نظام باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بزرگترین جرم سران فتنه 88 این بود که موجب اتحاد این تفاله‌های انقلاب اسلامی شد و این سران با برپایی این فتنه بین آنها پیوستگی ایجاد کرد.

رسایی با اشاره به اینکه 4 جنبش سبز در انتخابات 88 فعال بوده است، ابراز داشت: سبز اول مقدس بود و 75 میلیون نفر موافق آن بودند و سبز دوم محترم بود که 13 میلیون نفر در انتخابات به آقای موسوی رای دادند که رای آنها محترم است.

وی ادامه داد: سبز سوم معترض بود که برخی از طرفداران این کاندیدا به انتخابات معترض بودند البته درست است که 13 میلیون نفر به این فرد رای دادند ولی همین آمار رای نیز به خاطر نظام به ایشان بوده همان طور که مابقی شرکت‌کنندگان به خاطر اسلام به احمدی‌نژاد رای دادند.

این مسئول ابراز داشت: موسوی در تبلیغات ریاست‌جمهوری خود بیان می‌کرد که با ولایت‌فقیه جلوی دیکتاتور را می‌گیرد، قانون اساسی را اجرا می‌کند و پایبند امام و اهداف اسلامی است و می‌خواهم قانون را اجرا کنم ولی ایشان بعد از انتخابات بلافاصله نخستین قانون‌شکنی را انجام داد و گفت چه ببریم و چه ببازیم به خیابان‌ها می‌ریزیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: از 13 میلیون رأی داده به موسوی با مشاهدات اعتراض‌های نادرست این کاندیدا از رای خود برگشتند و تعداد کمی از این آمار به نحوه برگزاری انتخابات اعتراض کردند و آن را تقلب دانستند.

وی یادآور شد: برای خنثی کردن این مهم جلسه‌های متعددی بین نظام، صدا و سیما، شورای نگهبان و ستادهای انتخاباتی برگزار شد و همچنین موسوی را به نزد رهبری بردند و مقام معظم رهبری به ایشان گفت 30 تا انتخابات در این نظام برگزار شده در انتخابات گذشته در انتخاب هاشمی و خاتمی تقلب نشده بود ولی اکنون شما ادعا می‌کنید در این انتخابات تقلب شده است.

این مسئول ادامه داد: شورای نگهبان در برگزاری این انتخابات یکسان بوده است دست از تحریک مردم در این موضوع بردار که موسوی جواب منفی به رهبر فرزانه انقلاب داد و به کارهای ناشایست خود ادامه داد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: موسوی بیانیه‌های پی‌ در پی داد و مردم را علیه نظام تحریک کرد و دشمنان از این موضوع سوء‌استفاده کردند ولی سران فتنه از اعمال خود حیا نکردند و پیشروی کردند و دعواهای خیابانی برانداختند.

وی ابراز داشت: مقام معظم رهبری در این راستا می‌گفت چرا دعوای خیابانی ما انتخابات برگزار می‌کنیم که این موضوع پیش نیاید وگرنه هرکس در خیابان می‌تواند طرف دیگر را به قدری کتک بزند تا بر او مسلط شود و زورگویی کند که متاسفانه سران فتنه به سخنان ایشان توجه‌ای نکردند.

انتهای پیام/77009/ذ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول