اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد:

9 دی مظهر پیوند مردم با رهبری است

فرماندار شهرستان اسدآباد روز نهم دی را مظهر تجلی اراده ملت ایران و نشانگر پیوند مردم با رهبری دانست.

9 دی مظهر پیوند مردم با رهبری است

حمزه عبدکوند امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس از همدان در ارتباط با اهمیت تبیین حماسه نهم دی اظهار کرد: حماسه نهم دی، مظهر تجلی اراده ملت ایران و نشانگر پیوند مردم با رهبری است.

وی ادامه داد: روز نهم دی که به نوعی برگ برنده نظام و انقلاب اسلامی ایران در مقابل دشمان خارجی و داخلی است باید همه ساله گرامی داشته شود.

فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به حضور مردم در عرصه‌های مهم و اثرگذار انقلاب و لبیک به ندای رهبری در همه زمینه‌ها خاطرنشان کرد: روز نهم دی سال 88 به عنوان یک روز تاریخی در انقلاب و نظام است که حماسه باشکوه مردم ایران را به نمایش در می‌آورد.

وی روز نهم دی ماه سال 88 را همانند روزهای یوم‌الله دهه فجر مهم دانست و افزود: 9 دی یکی از مناسبت‌هایی است که عزم، اراده، جدیت و وفاداری مردم را به تصویر می‌کشد.

عبدکوند در پایان افزود: قطعاً مردم بصیر و آگاه در شرایط خاص کنونی کشور و عرصه تحولات بین‌المللی، با حضور گسترده نهم دی، وفاداری خود را به رهبری و نظام اثبات خواهند کرد.

انتهای پیام/89026/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول