اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو خبرگان رهبری:

حضور آذربایجانی‌ها در 8 دی آغازی بر حضور میلیونی ایرانیان در 9 دی بود

عضو خبرگان رهبری گفت: حضور مردم آذربایجان‌شرقی در 8 دی مقدمه‌ای برای حضور حماسی و میلیونی در حماسه 9 دی در اقصی نقاط میهن اسلامی شد.

حضور آذربایجانی‌ها در 8 دی آغازی بر حضور میلیونی ایرانیان در 9 دی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری ظهر امروز در دیدار با جمعی از مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان و مسئولان شهرستان اهر که به مناسبت حماسه 8 دی در بیت امام جمعه تبریز حضور پیدا کرده بودند، اظهار کرد: مردم آذربایجان در طول تاریخ حماسه‌ساز بوده‌اند و هر زمانی که نیاز به حضور آنها در صحنه‌های مختلف انقلاب بوده با حضور بی‌سابقه و پرشور خود و حمایت و پشتیبانی از اهداف والای نظام و انقلاب توطئه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی کرده‌اند.

وی افزود: دشمن پس از شکست در جبهه نظامی تمام هم و غم و همت خود را در جنگ نرم و براندازی و ایجاد نفاق و فتنه بکار بسته و تلاش دارد با استحاله از درون و افرادی که مرعوب غرب هستند در قالب مبارزه فکری با پز روشنفکری در صف نیروهای انقلاب فاصله ایجاد کند که خوشبختانه بصیرت و روشنگری مقام عظمای ولایت و احساس مسئولیت و حضور به موقع ملت ایران باعث شد توطئه دشمنان نظام و انقلاب و استکبار جهانی یکی پس از دیگری با شکست مواجه شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به فتنه سال 88 گفت: عده‌ای با تحریک احساسات مردم و سخنان غیرواقعی تقلب در انتخابات با هدف ناامن کردن کشور و اعتراض انتخاباتی چند ماه کشور را با مشکل مواجه کردند.

وی ادامه داد: البته با وجود خویشتن‌داری مسئولان ارشد نظام این افراد باز به فتنه‌گری و اعتراض خود ادامه دادند که نهایتاً کار را به جایی رساندند که در روز عاشورا و به نهضت امام حسین(ع) اهانت کردند که این امر منجر به جریحه‌دار شدن احساسات مردم و مسئولان و حضور آنها در صحنه شد.

وی تصریح کرد: نهایتاً در 8 دی مردم آذربایجان شرقی با حضور مثال‌زدنی خود بار دیگر نقشه‌های بیگانگان که از دست برخی افراد مغرض و مرعوب غرب بیرون آمده بود در نطفه خفه کردند.

وی، افزود: حضور مردم آذربایجان در 8 دی مقدمه‌ای برای حضور حماسی و میلیونی در حماسه 9 دی در اقصی نقاط میهن اسلامی شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ضمن نصیحت به برخی افراد ناآگاه افزود: کسانی که از ولایت و رهبری فاصله گرفته‌اند منفور در دنیا و رو سیاه در آخرت خواهند بود و رمز ماندگاری، اقتدار و عظمت نظام اسلامی برگرفته از ولایت و رهبری است.  

انتهای پیام/60002/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول