اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت

دعوت سپاه ثارالله از مردم برای حضور در آیین 9 دی

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با صدور بیانیه‌ای از مردم برای حضور در آیین 9 دی دعوت به عمل آورد.

دعوت سپاه ثارالله از مردم برای حضور در آیین 9 دی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار روح‌الله نوری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و حجت‌الاسلام علی عرب‌پور مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله با صدور بیانیه‌ای از مردم برای حضور در آیین 9 دی در محل حسینیه ثارالله کرمان دعوت به عمل آوردند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: «با گذشت چهار سال از هتک حرمت عاشورای حسینی توسط مزدوران استکبار جهانی و گستاخی بی‌شرمانه سران خائن فتنه نه تنها شاهد محاکمه و مجازات عادلانه نبودیم، بلکه ناظر بها دادن، مطرح کردن، سهم‌خواهی و جسارت وقیحانه محکومان فتنه و مطرودان ملت به ویژه در دیار کریمان هستیم».

در این بیانیه همچنین با نکوداشت ایام عزاداری اهل بیت (ع) و پاسداشت یاد و خاطره شهدای عملیات‌های کربلای چهار و پنج و شهدای مظلوم و گمنام فتنه 88 و با توجه به حساسیت زمانی 9 دی سال جاری بر موقعیت‌شناسی آیین 9 دی تاکید شده و مسئولان سپاه ثارالله استان کرمان خواستار حضور چشمگیر تمام دوست‌داران خاندان رسالت و امامت و علاقه‌مندان سرافرازی ایران و ایرانیان مردم شریف، نجیب و مهربان دیار کریمان در آیین شده‌اند.

در ادامه این بیانیه عنوان شده است: «فرماند‌هان، پاسداران، بسیجیان و سربازان جان بر کف سپاه ثارالله استان کرمان و خانواده آنها در آیین گرامیداشت 9 دی بر میثاق و بیعت جانانه همه رزمندگان و پیشکسوتان و خیل عظیم بسیجیان دیار کریمان با آرمان‌های والای اسلام ناب محمدی، امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر و منویات داهیانه نائب امام زمان (عج) فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای صحه نهاده و بر این عهد تا ظهور دولت یار پیمان می‌بندند».

در این بیانیه ذکر شده است: «یادگاران و جانبازان دفاع مقدس، فرمانده و مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان تمام مردم مومن و دوستدار ولایت استان کرمان را به حضور بی‌بدیل و خلق حماسه‌ای دیگر در آیین نکوداشت سالگرد حماسه ملی ایرانیان ولایی در روز دوشنبه 9 دی ماه جاری ساعت 9 و 30 دقیقه صبح در میعادگاه شهدا حسینیه ثارالله و همه ویژه‌برنامه‌های این روز در سراسر استان کرمان دعوت کردند».

انتهای پیام/2446/ق/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول