اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سیاسی سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی:

اتکا مردم به هدایت رهبری حماسه 9 دی را خلق کرد

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: ولایت‌مداری و متکی بودن به هدایت رهبری مهم‌ترین دلیل خلق حماسه نهم دی توسط ملت ایران شد.

اتکا مردم به هدایت رهبری حماسه 9 دی را خلق کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، مهدی مزگی‌‌‌‌‌‌نژاد صبح امروز در نشست بصیرت‌افزایی و در جمع مسئولان بشرویه اظهار داشت: مردم ایران با خلق حماسه 9 دی باری دیگر با آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدا تجدید بیعت کردند.

وی ادامه داد: با گذشت بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، ملت ایران تهاجمات گوناگون و توطئه‌های زیادی که از جانب دشمنان اعمال شده است را از سر گذرانده‌اند.

مسئول سیاسی سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی متذکر شد: دشمنان پس از اینکه در بعد نظامی برای به زانو در‌آوردن انقلاب اسلامی به نتیجه نرسیدند با تشکیل بنیادها و اتاق فکرهای مختلف و اقدامات جاسوسی سعی کردند برای ضربه‌زدن به نظام ایران از درون اقدام کنند.

مزگی‌نژاد  تصریح کرد: دشمن در سال‌های اخیر با استفاده از ترفندهای سیاسی، اقتصادی و به ویژه فرهنگی خود حتی تا حریم خانواده‌های ایرانی نفوذ کرده است و این همان شبیخون فرهنگی است که مقام معظم رهبری در سال‌های گذشته با نگاه عمیق و ژرف‌اندیشی خود نسبت به آن هشدار داده بودند.

وی اضافه کرد: دشمنان به خیال خام خود با کمک مخالفان داخلی و جمع‌آوری اطلاعات و شناسایی نقاط ضعف انقلاب اسلامی سعی در انحراف انقلاب در مسیر اهداف شوم خود بودند.

مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی یادآور شد: اما مردم انقلابی ایران با حضور حماسی خود در صحنه فتنه سال 88 بار دیگر بصیرت و بیداری خود را به استکبار جهانی و بدخواهان انقلاب اسلامی نشان دادند.

عدم شناخت دشمن عامل اصلی بروز فتنه 88

مزگی‌نژاد یکی از دلایل اصلی بروز فتنه سال 88 را عدم شناخت دشمنان در داخل و خارج دانست و گفت: در گام نخست مواجهه با دشمن، ما باید دشمن و اهدافش را شناسایی کنیم و با توجه به امکانات و شرایط فعلی به مقابله با دشمنان برخیزیم.

وی تاکید کرد: در آستانه بروز فتنه 88 دشمنان از ایجاد شکاف بین جریان‌ها و گروه‌های مختلف در درون کشور سوء استفاده کردند و برخی افراد در داخل کشور نیز برای دست یافتن به مقاصد شخصی خود به این اختلافات دامن زدند.

مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی بسیج را نقطه ثقل و گره‌گشای مشکلات انقلاب اسلامی خواند و خاطرنشان کرد: مردم ایران در 9 دی سال 88 خشم انقلابی خود را به دشمن نشان دادند و به دنیا ثابت کردند که همواره پایبند فرمان رهبری هستند.

انتهای پیام/69006/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول