اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ریگان:

حماسه 9 دی تبلور بلوغ سیاسی ملت ایران است

فرماندار ریگان گفت: حماسه 9 دی تبلور بلوغ سیاسی اجتماعی و شاخص مرزبندی بین حق و باطل و تجلی اقتدار ملی و غیرت دینی ملت ایران است.

حماسه 9 دی تبلور بلوغ سیاسی ملت ایران است

مجید اعتمادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ریگان با گرامیداشت حماسه 9 دی اظهار داشت: 9 دی ماه چنان ضربه مهلکی به استکبار جهانی وارد کرد که غربی‌ها دچار عقب‌ماندگی سیاسی شدند و شکست خود را قبول نداشتند و تحریم‌های فلج کننده را علیه ملت ایران به بدترین شکل ممکن آغاز کردند.

وی افزود: حماسه 9 دی‌ ماه سال 88 از سرفصل‌های مهم و تاریخ‌ساز انقلاب اسلامی و منشور هدایت و بیداری نسل‌های آینده کشور در مصاف با کینه‌توزی‌ها و فتنه‌انگیزی‌های دشمنان قسم خورده ایران و عبور آنان از گذرگاه‌های حساس، پیچیده و پرخطر تاریخی است.

اعتمادی بیان داشت: تردیدی نیست که خلق حماسه عظیم 9 دی ماه که با حضور خروشان و ده‌ها میلیونی ملت ایران و اعلام برائت و بیزاری آنان از اصحاب فتنه و هتک حرمت مقدسات و ارزش‌های مذهبی در روز عاشورا رقم خورد، بیش از هر مقوله‌ای این حقیقت را فریاد زد که کشور و ملتی که از نعمت ولایت فقیه و رهبری حکیم و دوراندیش برخوردار است بر هرگونه سختی، توطئه و فتنه‌ای فائق می‌آید.

فرماندار ریگان با بیان اینکه حماسه 9 دی تبلور بلوغ سیاسی اجتماعی و شاخص مرزبندی بین حق و باطل و تجلی اقتدار ملی و غیرت دینی ملت ایران است، افزود: استکبار تقریبا همه مهره‌های حساس خود را در ایران از دست داده است، لذا تلاش اصلی خود را روی سران داخلی فتنه قرار داده است.

اعتمادی از مردم فهیم و بابصیرت ریگان خواست تا در تجمع عظیم 9 دی که در مسجد جامع این شهرستان برگزار می‌شود، حضوری باشکوه داشته باشند.

انتهای پیام/80014/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول