اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ملارد:

مردم ایران 9 دی در حمایت از ولایت به میدان آمدند

خطیب جمعه شهرستان ملارد گفت: ملت ایران در نهم دی برای حمایت از ولایت به میدان آمده و ولایت‌مداری خود را بار دیگر ثابت کردند.

مردم ایران 9 دی در حمایت از ولایت به میدان آمدند

حجت‌الاسلام والمسملین سیدحسین حسینی‌نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملارد اظهار داشت: در عمر با برکت انقلاب و از ابتدای استقرار جمهوری اسلامی ما شاهد توطئه‌ها و دسیسه‌های بسیاری از سوی دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی بودیم که خوشبختانه با درایت ولایت و ولایت‌مداری ملت ایران خنثی شده است.

وی تصریح کرد: یکی از سخت‌ترین و سنگین‌ترین توطئه‌ها مربوط به فتنه 88 است و پس از انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری، دشمنان خارجی با اجیر کردن فتنه‌گران داخلی تمام توان خود را برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی به میدان آوردند.

وی تصریح کرد: آنها هدفی جز براندازی حاکمیت و انتقام گرفتن از ملت انقلابی ایران نداشته و تصور می‌کردند با اردوکشی خیابانی و ایجاد آشوب و اغتشاش می‌توانند به این هدف شوم دست یابند.

امام جمعه شهرستان ملارد در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در این شهرستان مبنی بر اینکه چه دلایلی موجب شد تا مردم ایران با حضور گسترده در نهم دی حماسه‌ای بزرگ و عظیم را خلق کردند، گفت: فتنه‌گران با حمایت سرویس‌های جاسوسی کشورهای غربی در فتنه 88 عداوت و دشمنی خود را با مردم و انقلاب اسلامی نمایان کرده و از همه توان خود برای براندازی جمهوری اسلامی استفاده کردند.

حسینی‌نوری افزود: مردم ایران وقتی دیدند که فتنه‌گران عمود خیمه انقلاب یعنی ولایت را هدف قرار داده، به صورت خودجوش در صحنه حاضر شده و خودشان پاسخ فتنه‌گران و بدخواهان را دادند.

وی تاکید کرد: حماسه بزرگ نهم دی در حمایت از ولایت خلق شد و مردم ما در این روز با حضور گسترده در صحنه بار دیگر ولایت‌مداری خود را به اثبات رساندند.

حسینی‌نوری امام جمعه ملارد افزود: مردم ما در سال‌های اخیر ثابت کرده‌اند که برای تحقق اهداف و آرمان‌های اسلام و انقلاب حاضر به هرگونه فداکاری و ایثار بوده و تا زمانی که روحیه ولایت‌مداری در میان مردم ما وجود دارد، احدی توان تعرض به کشورمان را نخواهد داشت.

انتهای پیام/2302/ق30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول