اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان خبر داد

اعزام 20 مبلغ برای تشریح حماسه 9 دی به دشتستان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان از اعزام 20 مبلغ برای تشریح حماسه 9 دی به دشتستان خبر داد.

اعزام 20 مبلغ برای تشریح حماسه 9 دی به دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سیدعلی‌پناه محمودی‌نیا پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی 9 دی در دشتستان اظهار داشت: روز 9 دی یک روز مهم و تاثیرگذار در تاریخ انقلاب اسلامی است و در این روز بصیرت و ولایت‌مداری مردم به اثبات رسید.

وی افزود: گرامیداشت این روز مهم در واقع نشانه شناخت و بصیرت بالای مردم است و همه باید در برگزاری باشکوه این مراسم اهتمام ورزند.

محمودی‌نیا از اعزام 20 مبلغ برای تشریح حماسه 9 دی به دشتستان خبر داد و تصریح کرد: طبق هماهنگی به عمل آمده و درخواست‌های هیئات مذهبی، حسینیه‌ها و تکایای مردمی تعداد 20 روحانی برای تبیین و تشریح حماسه 9 دی به مناطق مختلف اعزام می‌شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان خاطرنشان کرد: مشارکت هیئات مذهبی در تجمع مردمی به مناسبت 9 دی در مصلی نماز برازجان، برگزاری نشست تخصصی با بانوان با موضوع بصیرت، برگزاری گفتمان دینی، ارسال پیامک در ارتباط با فتنه 88 و سخنان مقام معظم رهبری از جمله برنامه‌های این اداره در گرامیداشت 9 دی است.

وی افزود: برپایی ایستگاه صلواتی و توزیع سی‌دی و بسته‌های فرهنگی با محوریت 9 دی از دیگر فعالیت‌های اداره تبلیغات اسلامی دشتستان در این ایام است.

این مسئول گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده از سوی اداره تبلیغات اسلامی دشتستان و حوزه علمیه حضرت رقیه(س) و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تعداد 20 نفر از روحانیون برای روشنگری و تشریح حماسه 9 دی به مساجد و مدارس شهرستان اعزام می‌شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان اضافه کرد: برگزاری گفتمان دینی با موضوع بصیرت‌افزایی، سخنرانی در مدارس، حسینیه‌ها و تکایا از فعالیت‌های مهم در این ایام است.

وی هماهنگی با هیئات مذهبی و انجمن‌های اسلامی ادارات برای مشارکت در برنامه‌های فرهنگی را از دیگر فعالیت‌های این اداره دانست.

انتهای پیام/2452/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول