اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بیجار:

حماسه 9 دی پاسخ دندان‌شکن ملت ایران به فتنه دشمنان بود

معاون فرماندار بیجار گفت: حماسه 9 دی پاسخ دندان‌شکن ملت ایران به فتنه‌های دشمنان بود و اقتدار و ولایت‌مداری مردم ایران را به جهانیان اثبات کرد.

حماسه 9 دی پاسخ دندان‌شکن ملت ایران به فتنه دشمنان بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، باقرجدی امین‌پور صبح امروز در جلسه ستاد هماهنگی گرامیداشت حماسه 9 دی ماه که با حضور فرمانده سپاه و مسئولان این شهرستان در سالن جلسات شهدای گمنام فرمانداری برگزار شد ضمن گرامیداشت این حماسه تاریخی اظهار کرد: حضور پرشور مردم در این حماسه مقتدرانه نشان داد که انقلاب اسلامی و ارزش‌های مذهبی و دینی در باور مردم ریشه دارد.

به گفته وی، این روز حماسی روز همبستگی و نشان از پیوند ناگسستنی مردم با و لایت و روز سرافکندگی و روسیاهی استکبار و فتنه‌گران و سران فتنه است.

امین‌پور حماسه 9 دی ماه را حرکت مردمی ایرانیان معتقد و متدین به ولایت و ارزش‌های دینی و پایبند به آرمان‌های انقلاب خواند.

معاون فرماندار بیجار با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت بصیرت‌افزایی و دشمن‌شناسی در جامعه خاطرنشان کرد: 9 دی روزی است که باید همچون سایر روزهای ملی و تاریخی انقلاب اسلامی، محور تفکرات و اندیشه‌های مردم خصوصاً قشر جوان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه استکبار و دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی در فتنه 88 نقش اصلی داشتند، تصریح کرد: ملت مسلمان و متدین و ولایت‌مدار ایران اسلامی که پرورش‌یافتگان مکتب امام حسین(ع) هستند هیچ‌گاه زیر بار ظلم نخواهند رفت و با اقتدار توطئه فتنه‌گران و زورگویان را خنثی می‌کنند.

امین‌پور با اشاره به حضور گسترده و حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 اذعان کرد: دشمن با راه‌اندازی فتنه قصد کمرنگ جلوه‌ دادن این حضور را به جهانیان داشت که با حضور و آگاهی مردم باز هم ناکام ماند.

وی افزود: سران فتنه با ادعای دروغین تقلب در انتخابات و لج‌بازی قصد تحریک مردم را به اعتراض و شورش داشتند اما مردم با آگاهی و بصیرت و سرلوحه قرار دادن فرامین رهبری نشان دادند همواره پیرو خط ولایت و رهبری و ارزش‌های انقلاب هستند.

معاون فرماندار بیجار حضور مردم و راهنمایی‌های رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری را برجسته‌ترین عامل خنثی‌سازی نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و گفت: برخی از افراد ناآگاه و منحرف از راه درست و عدم شناخت حق از باطل به این فتنه‌ها ملحق شدند و سرانجام با بصیرت مردم سرکوب شدند.

وی با اشاره به اهمیت بزرگداشت این روز تاریخی و مهم انقلاب اسلامی ایران، گفت: ملت ایران در 9 دی ماه سال 88 نشان دادند که با بصیرت و هوشیاری، همواره پشتیبان ولایت فقیه و آماده مقابله با توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان نظام اسلامی هستند.

امین‌پور در پایان با اشاره به تشکیل کمیته‌های پنج‌گانه تبلیغات، فرهنگی، دانشگاهیان، طلاب و روحانیون و دانش‌آموزی در راستای برگزاری مراسم‌های بزرگداشت نهم دی ماه اظهار داشت: تجمع بزرگ عاشوراییان در حسینیه، برپایی نمایشگاه عکس، به صدا درآمدن زنگ بصیرت در مدارس، برگزاری گفتمان‌های بصیرتی، مسابقات فرهنگی هنری و راه‌اندازی دسته‌های عزاداری سرور و سالار شهیدان در نشانه اعتراض به هتک حرمت عاشورا، از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که همزمان با 9 دی در نقاط مختلف شهرستان بیجار برگزار می‌شود.

انتهای پیام/79015/ح40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول