اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

لایحه بودجه ارائه شده به مجلس نیاز به اصلاح دارد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه در لایحه بودجه ارائه شده به مجلس به پروژه‌های عمرانی زنجان توجهی نشده است گفت: این لایحه به طور حتم نیاز به اصلاح دارد.

لایحه بودجه ارائه شده به مجلس نیاز به اصلاح دارد

محمد اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اعتراض اکثر نمایندگان مجلس شورای اسلامی به لایحه بودجه ارائه شده به مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نمایندگان مردم استان زنجان هم به این لایحه اعتراض دارند.

وی با بیان اینکه در لایحه بودجه ارائه شده به مجلس شورای اسلامی توجهی به پروژه‌های عمرانی استان زنجان نشده است، اضافه کرد: این بودجه به طور حتم نیاز به اصلاح دارد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی از وجود اشکال در کلیت لایحه بودجه ارائه شده به مجلس شورای اسلامی خبر داد و تصریح کرد: اصلاح بودجه از درخواست‌های اغلب نمایندگان مجلس است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بودجه دولت باید به صورت استانی توزیع شود، ادامه داد: توزیع استانی به عدالت کمک می‌کند.

اسماعیلی تاکید کرد: عدم رعایت عدالت در تنظیم و توزیع بودجه تبعات منفی را متوجه جامعه می‌کند که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی بر لزوم اصلاح در تنظیم بودجه برای کشور تاکید کرد و گفت: این تغییرات در تنظیم بودجه برای سال جاری و سال‌های آینده باید مد نظر قرار گیرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوالی در مورد اینکه بودجه ارائه شده به نفع کدام استان‌ها است، گفت: بودجه ارائه شده به مجلس صرفا به نفع استان‌های برخوردار تنظیم شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تاکید مجدد بر رعایت عدالت در تنظیم بودجه توسط دولت خاطر نشان کرد: توجه ویژه به استان‌های محروم باید در دستور کار دولت قرار گیرد.

اسماعیلی عدم توجه به استان‌های محروم را به ضرر کشور دانست و تاکید کرد: دولت اگر توان رعایت عدالت به صورت 100 درصد را ندارد می‌توان آن را به صورت نسبی رعایت کرد.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد تاثیرگذاری افراد ذی‌نفوذ در تنظیم بودجه اذعان کرد: لایحه بودجه سال 93 تحت تاثیر افراد ذی‌نفوذ به نفع استان‌های برخوردار تنظیم شده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: لایحه بودجه ارائه شده به مجلس تحت تاثیر افراد ذی‌نفوذ دولت و مجلس تدوین شده است.

انتهای پیام/73004/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول