اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی:

نمایندگان مجلس از بودجه سال آینده ورزش دفاع کنند

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: نمایندگان مردم در مجلس دفاع خوبی از بودجه ورزش در لایحه بودجه سال آینده داشته باشند.

نمایندگان مجلس از بودجه سال آینده ورزش دفاع کنند

سعید ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با توجه به اینکه بودجه وزارت ورزش و جوانان در قالب لایحه بودجه سال 93 به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده، می‌طلبد نمایندگان استان و به ویژه شهر اراک که همیشه به دنبال تحقق خواسته‌های به حق مردم هستند، در حوزه ساخت، تعمیر، نگه‌داری و تجهیز امکان ورزشی دفاع خوبی از بودجه ورزش داشته باشند.

وی تصریح کرد: توجه به بند ب ماده 117 قانون، بخشودگی مالیاتی برای اسپانسرها، کاهش هزینه حامل‌های انرژی در بخش ورزش و دیگر مصوباتی که در حوزه ورزش به تصویب رسیده و اجرایی نشده از موارد مهمی است که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید اجرایی شدن آن‌ها را دنبال کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی تاکید کرد: ورزش از ضروریات‌ اجتناب‌ناپذیر جامعه است که برای سلامت افراد جامعه به بسط و گسترش آن نیازمند هستیم.

ملکی گفت: توجه به ورزش از هزینه کردن در بخش‌های سلامت و همچنین از هزینه کردن در امر مقابله با آسیب‌های اجتماعی خواهد کاست ضمن اینکه نتایج بسیار مثبتی مانند نشاط و امید برای جامعه به همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: متاسفانه امروز پروژه‌های ورزشی بسیاری به دلیل نبود اعتبارات به صورت نیمه تمام باقی مانده که لازم است با تخصیص اعتبارات مورد نیاز هر چه سریع‌تر نسبت به تعیین تکلیف این پروژه‌ها اقدام کرد.

ملکی با اشاره به دعوت ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزشی استان به اردوی‌‌های تیم ملی عنوان کرد: دعوت از کشتی‌گیر آزاد وزن 85 کیلوگرم استان برای نخستین بار طی 10 سال گذشته به تیم ملی کشتی،‌ دعوت از 6 هندبالیست به همراه مربی به تیم ملی هندبال، افتخارآفرینی ورزشکاران اسکواش‌باز استان در مسابقات جهانی، حضور پنج نفر از هاکی‌بازان در جمع برترین‌های کشور طی ماه گذشته نشان از حرکت رو به رشد و توفنده ورزش این استان است.

انتهای پیام/87012/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول