اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده کرج در مجلس:

بودجه فعلی جوابگوی اجرای پروژه همت نیست

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه و اعتبارات فعلی جوابگوی اجرای پروژه همت و اتصال این بزرگراه به کرج نیست.

بودجه فعلی جوابگوی اجرای پروژه همت نیست

عزیز اکبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین مسائل و مشکلاتی که مردم استان‌های تهران و البرز با آن دست به گریبان هستند، ترافیک سنگینی است که در آزادراه تهران ـ کرج وجود دارد.

وی تصریح کرد: این مشکل بیش از همه به مردم ساکن استان البرز که نیازمند مسافرت روزانه میان دو شهر هستند، آسیب رسانده و افرادی که به طور مداوم از این مسیر عبور می‌کنند به طور میانگین روزانه ساعت‌ها در ترافیک معطل می‌شوند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ترافیک سنگین در باند غرب به شرق آزادراه تهران ـ کرج در ساعات اولیه روز و همچنین غروب در باند شرق به غرب این آزادراه گفت: ترافیک در محور در روزهای تعطیل افزایش یافته و همین امر موجب شد که چند طرح برای کنترل ترافیک در دستور کار قرار گیرد.

اکبریان ادامه داد: یکی از این طرح‌ها مربوط به امتداد بزرگراه همت تا کرج است که فاز نخست آن به طول بیش از پنج کیلومتر به بهره‌برداری رسیده است.

*فاز دوم بزرگراه همت تا کرج خرداد 93 به بهره‌برداری می‌رسد

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه چه زمانی این طرح به طور کامل احداث و به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: در حال حاضر فعالیت برای احداث و بهره‌برداری از فاز دوم طرح به طول بیش از چهار کیلومتر در دست انجام است.

نماینده کرج در خانه ملت گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط و پیمانکار طرح می‌گویند فاز دوم در خرداد سال 93 به اتمام و بهره‌برداری می‌رسد که در صورت تحقق این وعده بزرگراه همت تا شهرک جهان نمای کرج می‌رسد.

اکبریان متذکر شد: کار اصلی از این جا به بعد شروع می‌شود، چراکه بزرگراه همت به منطقه کلاک کرج رسیده و برای عبور از این منطقه و اتصال به میدان امام حسین (ع) در کرج، باید با معارضان بسیاری از جمله واحدهای مسکونی مردم وارد رایزنی شویم.

وی تصریح کرد: خرید زمین‌ها از معارضان به طور قطع نیازمند بودجه و اعتبارات مالی بسیاری است و بودجه‌های استانی هرگز جوابگوی نیازها نیست.

اکبریان بیان داشت: از سوی دیگر با بودجه‌ای که برای طرح پیش‌بینی شده نیز نمی‌توان کل طرح را اجرایی کرد و به همین دلیل نیازمند تخصیص اعتبارات بیشتر هستیم.

وی در پایان متذکر شد: البته باید شرایط اقتصادی کشور را لحاظ کرد و انتظارات بیشتر از توان دولت و دستگاه‌های اجرایی مرتبط نداشت و ما امیدوار هستیم که طی دوره زمانی مشخص مشکل مربوط به کمبود اعتبارات در این زمینه برطرف شود.

انتهای پیام/2302/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول