اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

پروژه عظیم متروی قم نیازمند بودجه اختصاصی است

استاندار قم با تقدیر عملکرد خوب مدیران، مهندسین و کارگران پروژه متروی قم گفت: پروژه عظیم متروی قم نیازمند بودجه اختصاصی است.

پروژه عظیم متروی قم نیازمند بودجه اختصاصی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش در بازدید از دستگاه عظیم حفاری TBM و کارگاه ساخت و آزمایش بتون متروی قم ضمن شنیدن گزارشات مدیران این طرح و با ابراز خرسندی از پیشرفت آن از عملکرد خوب متولیان این پروژه عظیم تشکر کرد.

وی تصریح کرد: ‌وقتی وارد چنین محیط پرنشاطی می‌شویم و تلاش خستگی‌ناپذیر فرزندان ایران اسلامی را می‌بینیم، ناخودآگاه به یاد جبهه‌ها می‌افتیم و کار جهادی این عزیزان با چنین شور و علاقه‌ای ستودنی است.

استاندار قم همچنین با اشاره به واقع شدن استان قم در شاهراه 17 استان کشور، عبور بیش از 25 میلیون مسافر از این شهر و جایگاه خاص مذهبی افزود: پروژه متروی قم قطعاً مورد استفاده مسافران دیگر استان‌ها نیز خواهد بود، از این رو یک پروژه ملی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه پروژه عظیم متروی قم نیازمند بودجه اختصاصی است، گفت: مجلس شورای اسلامی به خوبی به جایگاه واقعی قم اشراف دارند و ان‌شاء‌الله با حمایت رئیس مجلس شورای اسلامی و نمایندگان قم در تعیین ردیف بودجه خاص برای این پروژه بزرگ اقدام خواهد شد.

صالحی‌منش ابراز امیدواری کرد، به عنایت ویژه مقام معظم رهبری، عزم راسخ رئیس جمهور و با اراده توام و با تدبیر هیئت دولت از تحریم‌ها عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام/2258/م/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول