اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یوسفیان‌ملا:

دولت در بودجه، راه‌های روستایی را فراموش کرد

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: در لایحه بودجه دولت راه‌های روستایی فراموش شد و با توجه به اعتبارات بسیار زیاد مورد نیاز به این راه‌ها اعتبارات بیشتر به سمت بزرگراه‌ها،خدمات ریلی و هوایی گرایش یافت.

دولت در بودجه، راه‌های روستایی را فراموش کرد

عزت‌الله یوسفیان‌ملا در حاشیه بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های راه روستایی این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با بیان اینکه از تمامی پروژه‌های راه روستایی بازدید به عمل آمد، اظهار داشت: امسال به لحاظ مالی سال سختی برای پروژه‌های عمرانی بود.

وی با تاکید بر اینکه در سال 92 از لحاظ اعتباری پروژه‌های راه، آب و طرح هادی روستایی سال ضعیفی را پشت سر گذاشت، افزود: وزارت راه با روش‌های مختلفی که مدنظر داشتند اجازه نداد که پروژه‌ها تعطیل شود و اعتبارات این پروژه‌ها از عمدتا محل سهام تامین شد.

این نماینده مجلس گفت: با تصمیمات گرفته شده تلاش شد که پروژه‌های نیمه تمام که تعداد آنها نیز کم نیست به اتمام برسد.

وی بیان کرد: امیدواریم امسال بتوانیم به روستاها نویدی بدهیم که پرونده راه‌های روستایی بسته شود.

یوسفیان با اشاره به اینکه نگاه نمایندگان مجلس به راه‌های روستایی مثبت است اما باید در لایحه بودجه دولت نیز گنجانده شود، اظهار داشت: در لایحه دولت راه‌های روستایی فراموش شد و با توجه به اعتبارات بسیار زیاد مورد نیاز به این راه‌ها اعتبارات بیشتر به سمت بزرگراه‌ها، خدمات ریلی و هوایی گرایش یافت.

* اختصاص بودجه برای راه‌های روستایی  

نماینده مردم آمل تصریح کرد: در سال‌های اخیر راه‌های روستایی زیادی ساخته شده است و باید راهکارهایی در این زمینه اتخاذ شود که به دلیل نبود اعتبار این هزینه‌ها به هدر نرود.

وی یادآور شد: مجلس تلاش می‌کند که راهکارهای اختصاص اعتبار برای نگهداری راه‌های روستایی در نظر بگیرد.

یوسفیان‌ملا بیان کرد: مجلس در بودجه 93 برای نگهداری راه‌های روستایی یک ردیف خاص با در نظر منابع مورد نیاز در نظر می‌گیرد.

انتهای‌پیام/86011/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول