اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان خبر داد

برپایی نمایشگاه «حماسه 9 دی» در دانشگاه‌های زنجان

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان از برپایی نمایشگاه «حماسه 9 دی» در سطح دانشگاه‌های استان زنجان خبر داد.

برپایی نمایشگاه «حماسه 9 دی» در دانشگاه‌های زنجان

عباس بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برنامه‌های روز 9 دی اظهار داشت: به مناسبت حماسه 9 دی برنامه‌های مختلفی در سطح دانشگاه‌های استان زنجان برگزار می‌شود.

وی به برگزاری نمایشگاه «حماسه 9 دی» اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه در سطح دانشگاه‌های استان زنجان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان ادامه داد: نمایشگاه حماسه 9 دی از روز شنبه هفتم دی ماه تا روز پنج‌شنبه دایر است.

این مسئول انتشار ویژه‌نامه 9 دی را یکی دیگر از برنامه‌های در نظر گرفته شده بسیج دانشجویی اعلام کرد و بیان داشت: این ویژه‌نامه در مناسبت‌های مختلف انتشار شده و در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد.

بابایی حضور دانشجویان بسیجی به صورت یکپارچه در نماز جمعه هفته آینده را یکی دیگر از برنامه‌های بسیج دانشجویی اعلام کرد و گفت: دانشجویان با حضور یکپارچه خود در میعادگاه‌های نماز جمعه وحدت و انسجام خود را به فتنه‌گران نشان می‌دهند.

وی در ادامه به اهمیت حماسه 9 دی ماه سال 88 اشاره کرد و افزود: نسل جوانی که حماسه 9 دی را پدید آوردند نه تنها از پدران خود عقب‌تر نیستند بلکه حتی یک گام جلوتر نیز هستند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان تفاوت نسل جوان با پدران و نیاکان خود را در عقلانیت آنها دانست و اعلام کرد: با توجه به اقدامات نسل جوان امروز شاید عقلانیت آنها به مراتب بیشتر از نسل‌های گذشته باشد.

این مسئول اضافه کرد: امروز آمادگی جوان نسل سوم انقلاب و شجاعت و غیرت آنها برای دفاع از هویت دینی و انقلابی خود، از جوان نسل اول انقلاب که در دفاع مقدس حضور داشت کمتر نیست.

بابایی خاطرنشان کرد: امواج وسیع گفتمان انقلاب اسلامی در کشورهای منطقه و شکست مکرر اسطوره رژیم صهیونیستی در کمتر از چند سال توسط جوانان حزب‌الله و حماس، امواج توفنده بیداری اسلامی، پیشرفت‌های بی‌نظیر علمی جوانان در کشورمان در لبیک به مطالبه مقام معظم رهبری، استیصال دشمنان انقلاب اسلامی به ویژه آمریکا در منطقه تحت تاثیر موج سوم انقلاب اسلامی و…همه بیانگر افزایش عمق و نفوذ گفتمان انقلاب اسلامی است.

وی همچنین با تاکید بر اینکه اگر فتنه‌گران بخواهند دوباره دست به اقداماتی بزنند چنین اجازه‌ای هرگز به آنها داده نمی‌شود، تصریح کرد: جوانان امروز مستحکم‌تر از گذشته در برابر فتنه‌گران خواهند ایستاد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان یادآور شد: فتنه‌گران و در راس آنها سران فتنه باید بدانند که با استفاده از فضای به وجود آمده پس از انتخابات اخیر نخواهند توانست بدون اظهار پشیمانی، ندامت و عذرخواهی از پیشگاه ملت در وارد ساختن ضرر و زیان‌های مادی و معنوی بی‌شمار در فتنه 88 در حق مردم و کشور اسلامی آرام به کانون‌های قدرت و ثروت نزدیک شوند چراکه امت همیشه در صحنه و جوانان بصیر و آگاه اجازه چنین کاری را به آنها نخواهند داد.

انتهای پیام/73008/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول