اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌و‌گو با فارس مطرح شد

اجرای برنامه‌های اثرگذار‌ فرهنگی در روستاها در دهه ‌فجر

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: برنامه‌های اثرگذار‌ فرهنگی برای روستاها به مناسبت دهه مبارک فجر ارائه و اجرا شود.

اجرای برنامه‌های اثرگذار‌ فرهنگی در روستاها در دهه ‌فجر

حجت‌الاسلام سید مجتبی حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: تقویت برنامه‌های فرهنگی در روستاهای استان ضروری است و دستگاه‌های فرهنگی در ارائه برنامه‌های فرهنگی مناسب در روستاها تلاش کنند.

وی تقویت برنامه‌های فرهنگی در روستاهای استان را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: برنامه‌های فرهنگی در روستاها با محوریت نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی برنامه‌ریزی می‌شود و در دهه مبارک فجر سال‌جاری باید نسبت به اجرای برنامه‌های مناسب اهتمام جدی داشت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان زنجان به اثرگذاری حضور مبلغان در روستاها اشاره کرد و اظهار داشت: در سال‌جاری با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی نسبت به اعزام مبلغان توانمند در سطح روستاها اقدام می‌شود.

وی با بیان اینکه باید نسبت به اثرگذاری برنامه‌ها اهتمام جدی صورت گیرد، افزود: البته اثرگذاری برنامه‌ها با توجه به امکانات و شرایط مختلف سنجیده می‌شود و باید نسبت به واقعیت‌های موجود توجه لازم را داشت.

این مسئول ادامه داد: بودجه برنامه‌های فرهنگی برای استان 32 میلیون تومان بوده است که با توجه به اعتبارات موجود برنامه‌های لازم در کمیته‌های 21گانه مدون می‌شود.

حسینی خواستار ارائه لیست پروژه‌های افتتاحی در دهه مبارک فجر شد و گفت: مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌های استان نسبت به تجمع برنامه‌ها و ارائه آن اقدام کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان زنجان همچنین حضور فعالیت‌های بهداشتی درمانی رایگان در روستاهای زنجان را یادآور شد و تاکید کرد: پیشنهاد می‌شود دانشگاه علوم پزشکی استان نیز در کنار اداره کل دامپزشکی نسبت به انجام فعالیت‌های بهداشتی اقدام کند.

وی تاکید کرد: دامپزشکی استان در ایام دهه مبارک فجر برنامه رایگان واکسیناسیون تب برفکی و طیور بومی مناطق روستایی را در برنامه خود دارد.

وی به برنامه‌های فنی و حرفه‌ای استان اشاره و خاطرنشان کرد: اداره کل فنی و حرفه‌ای برنامه‌هایی را برای حضور فعال‌تر در مناطق روستایی در دست تدوین دارد که امیدواریم در زمان مقرر ارائه شود. ‌

‌حسینی خواستار اهتمام اعضای کمیته روستایی دهه مبارک فجر در برگزاری مسابقات استانی قرآن کریم شد و گفت: این مسابقات در بخش‌های مختلف با جدیت پیگیری شود. سال گذشته این مسابقات در شهرستان خدابنده به نحو مناسبی برگزار شد و سال‌جاری نیز این شهرستان آمادگی خود را برای برگزاری اعلام کرده است.

انتهای پیام/73007/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول