اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

استفاده بهینه گاز نیازمند تداوم فرهنگ‌سازی و ارائه الگوهای صحیح است

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با تاکید بر لزوم فرهنگ‌سازی مصرف گاز در بین مردم گفت: استفاده بهینه گاز نیازمند تداوم فرهنگ‌سازی و ارائه الگوهای صحیح است.

استفاده بهینه گاز نیازمند تداوم فرهنگ‌سازی و ارائه الگوهای صحیح است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در دیدار صمیمی مدیر عامل، اعضای هیئت مدیره و جمعی از کارکنان شرکت گاز استان زنجان و در پی ارائه گزارش عملکرد مدیر عامل این شرکت با بیان اینکه از مشکلات مطلع هستم اظهار داشت: با وجود تحریم‌ها و مشکلات موجود و عدم تخصیص بودجه؛ اقدامات کارکنان تلاشگر گاز زنجان در بهره‌مندی 50 درصدی شهروندان روستایی تا 22 بهمن امسال از گاز طبیعی اقدامی ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی با اشاره به جایگاه و نقش اساسی گاز طبیعی از نظر اقتصادی و زیست‌محیطی، به اهمیت دسترسی آسان به این سوخت پاک و ارزان قیمت که موجبات رضایت مردم را فراهم کرده، اشاره کرد و گفت: استفاده بهینه و صحیح از این نعمت الهی، نیازمند تداوم‌سازی و ارائه الگوهای صحیح مصرف به شهروندان است.

امام جمعه زنجان مصرف بهینه انرژی و رعایت اصول ایمن گاز طبیعی را وظیفه مردم فهیم استان دانست و گفت: صرفه‌جویی یعنی زندگی منطقی و عقلانی و شهروندان باید با مصرف درست و بهینه، قدردان این نعمت الهی باشند.

این مسئول با اشاره به اهمیت هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی مربوطه ابراز داشت: همکاری تنگاتنگ شرکت گاز با سازمان نظام مهندسی و اقدامات موثری که در راستای فرهنگ‌سازی ساخت خانه‌های مسکونی با شرایط استاندار در کنار رعایت اصول مصرف انرژی صورت می‌گیرد، کاری ارزشمند و مهم است.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان آمادگی خود را برای همکاری همه‌جانبه با شرکت گاز استان زنجان اعلام کرد و گفت: بیان و اطلاع‌رسانی خدمات خادمین ملت از طرق مختلف وظیفه همه ماست که در موقعیت‌های مختلف موجبات همکاری مسئولین و مردم شریف با زحمت‌کشان این انقلاب را فراهم کنیم.

انتهای پیام/2308/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول