اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بناب تاکید کرد

نادیده گرفتن بخش فرهنگ زمینه‌ساز مشکلات کنونی کشور است

نماینده مردم بناب گفت: تمام مشکلات کشور ناشی از نادیده گرفتن بخش فرهنگی و عدم سرمایه‌گذاری در این بخش است.

نادیده گرفتن بخش فرهنگ زمینه‌ساز مشکلات کنونی کشور است

حجت‌الاسلام محمد باقری‌بنابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز، سهم بخش فرهنگی در بودجه سال آینده را ناچیز دانست و اظهار کرد: بودجه اختصاصی به حوزه فرهنگ، مساجد، حوزه‌های علمیه و ... در بودجه سال آینده ناچیز است.

وی تصریح کرد: مشکلات کنونی کشور ناشی از عدم توجه به این امور در سال‌های گذشته بوده در حالیکه حوزه فرهنگ باید در اولیت‌کاری دولتمردان قرار گیرد.

باقری‌بنابی با اشاره به اینکه نمایندگان وعده و وعید سر خرمن به مردم ندهند، گفت: نمایندگان در خوش‌بینانه‌ترین حالت تنها خواهند توانست دو تا سه درصد بودجه سال آینده را تغییر دهند.

این نماینده مجلس نهم در ادامه خواستار توجه به بخش درآمدها شد و اظهار داشت: با این درآمدها و اتکاء به آنها عملاً افتتاح هیچ پروژه‌‌ای ممکن نخواهد شد و مردم باید در جریان این واقعیت‌ها قرار گیرند.

وی، راه نجات کشور را وارد کردن بخش خصوصی به گود دانست و گفت: باید پای بخش خصوصی را به طرح‌های عمرانی و اقتصادی کشور باز کنیم و جایگاه مشخص و مناسبی را برای این بخش تعریف کنیم چرا که راه‌حل نجات کشور در بالفعل کردن بخش خصوصی است.

انتهای پیام/60002/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول