اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر محمود آباد نمونه عنوان کرد

افزایش مطالعه با ایجاد کتابخانه سیار در محمودآباد

رئیس شورای اسلامی شهر محمودآباد نمونه گفت: می‌توان با ایجاد کتابخانه سیار در شهرستان محمودآباد نمونه علاقه به خواندن کتاب را افزایش داد.

افزایش مطالعه با ایجاد کتابخانه سیار در محمودآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، اسماعیل طالبی ظهر امروز پس از بازدید کتابخانه سالک قزوینی محمودآباد اظهار داشت: برای افزایش سرانه مطالعه در استان قزوین نباید تنها یک نهاد و ارگان را مسئول نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی دانست، بلکه همه مسئولان و مردم باید در اثرگذاری تبلیغات همکاری فراگیر داشته باشند.

وی در خصوص به‌روز کردن مطالب کتاب‌ها افزود: از آنجایی که کتاب الگوی تمام انسان‌ها است در راستای افزایش کیفی کتاب‌ها باید نظارت بیشتری شود و با روش‌های نوین بتوان به پیشرفت جامعه کمک کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر محمودآباد نمونه اضافه کرد: پرورش و تربیت خواندن از روزهای اول زندگی و کودکی و در محیط خانه و خانواده شروع می‌شود و تا آخرین مراحل و عالی‌ترین تحصیلات دانشگاهی ادامه پیدا می‌کند، پدران و مادران باید عادت کتابخوانی را در فرزندان خود به وجود بیاورند.

طالبی ابراز کرد: متأسفانه در بین جوانان ما نیاز به کتاب‌های غیردرسی احساس نمی‌شود و آنها به مطالعه کتاب‌های درسی خود بسنده می‌کنند که این امر آفتی بزرگ برای سیستم آموزشی تلقی می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: کتاب و کتابخوانی، هنوز در میان مخاطبان و علاقه‌مندان به مطالعه و تحقیق جایگاه ویژه خود را دارد و بخشی از سبد فرهنگی این قشرها را به خود اختصاص می‌دهد و می‌توان با ایجاد کتابخانه سیار در شهرستان محمود آباد نمونه علاقه به خواندن کتاب را افزایش داد.

رئیس شورای اسلامی شهر محمودآباد نمونه متذکر شد: کتابخانه محمودآباد از امکانات و شرایط مناسبی برای پاسخگویی به مراجعان برخوردار است که امیدواریم با حمایت و همکاری سایر دستگاه‌ها زمینه حضور و مشارکت هرچه بیشتر مردم در امر کتاب و کتابخوانی این شهر فراهم شود.

انتهای پیام/2667/ت20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول