اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر آبگرم:

می‌توان با تبلیغات جوانان را به سمت مطالعه سوق داد

عضو شورای اسلامی شهر آبگرم گفت: به وسیله تبلیغات و فرهنگ‌سازی می‌توان جوانان را به سوی مطالعه بیشتر حرکت داد.

می‌توان با تبلیغات جوانان را به سمت مطالعه سوق داد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عباس قربانی ظهر امروز پس از بازدید از کتابخانه بقیه‌الله این شهر با بیان اینکه باید با تبلیغات جوانان را به مطالعه سوق داد، اظهار کرد: با نهادینه کردن فرهنگ مطالعه در کشور جوانان می‌توانند از اوقات فراغت خود بهینه استفاده کنند.

وی ادامه داد: آنان با علم‌آموزی و کسب دانش روز و در اختیار قرار دادن آموخته و دانستنی‌های خود به دیگران می‌توانند در پیشرفت جامعه نقش بسزایی داشته باشند.

عضو شورای شهر آبگرم فرهنگ‌سازی برای کتاب و کتابخوانی را فکر ارزشمندی دانست و بیان کرد: کمک و فرهنگ‌سازی از سوی اهل دانش و علما بسیار مؤثر است.

قربانی ادامه داد: فرهنگ کتاب و کتابخوانی را باید از سوی بهره‌مندان و دلسوختگان آن ترویج و تبلیغ کرد، کسانی که تمام اندوخته و سرمایه‌شان کتاب است.

این مسئول تصریح کرد: سطح اقتصادی و اجتماعی خانواده و نحوه نگرش والدین نسبت به پدیده کتاب و کتابخوانی رابطه مستقیم با چگونگی مطالعه آزاد دانش‌آموز دارد.

عضو شورای شهر آبگرم عنوان کرد: جایگاه کتابخانه‌ها در ارتقای سطح فرهنگی جامعه و ارتقای سرانه مطالعه مفید بسیار مهم است که شایسته است هرچه بیشتر ارتقا یابد.

انتهای پیام/2667/ی20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول