اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری خبر داد

مطالعه 12 طرح برای تأمین آب در چهارمحال و بختیاری

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر در راستای تامین نیاز آبی این استان در بخش شرب، صنعت و کشاورزی 12 طرح مطالعاتی با ظرفیت تامین آب حدود یک‌میلیارد مترمکعب در دست مطالعه است.

مطالعه 12 طرح برای تأمین آب در چهارمحال و بختیاری

سید محمدعلی مصطفوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: در راستای تحقق اهداف استانی که همان تامین آب مطمئن و پایدار بخش‌های شرب، صنعت و کشاورزی می‌باشد طرح‌های مهم استانی در شرکت آب منطقه‌ای با توجه به کمبود منابع، فعال و در دست اجرا است و این مهم از مقایسه پیشرفت فیزیکی طرح‌های توسعه منابع آب شرکت آب منطقه‌ای نسبت به دوره مشابه سال قبل قابل مشاهده است.

وی افزود: با توجه به محدودیت منابع آبی در سال‌های اخیر و استفاده بیش از حد از منابع آب زیرزمینی، کمبود آب در بیشتر نقاط و دشت‌های استان باعث شده تا اقدامات دامنه‌داری در زمینه مطالعه و کنترل و بهره‌برداری از منابع آب در دستور کار قرار گیرد که در این راستا می‌توان طرح‌های مطالعاتی و اجرایی توسعه منابع آب را نام برد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در حال حاضر در راستای تامین نیاز آبی این استان در بخش شرب، صنعت و کشاورزی 12 طرح مطالعاتی با ظرفیت تامین آب حدود یک‌میلیارد مترمکعب در دست مطالعه است که از مهم‌ترین آنها می‌توان طرح انتقال آب بازفت ـ تنگزی و سد ونک را نام برد وی همچنین توضیحاتی در مورد هشت طرح اجرایی با ظرفیت 164 میلیون مترمکعب بیان کرد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به طرح انتقال آب بن ـ بروجن و طرح انتقال آب سبزکوه به چغاخور اشاره کرد.

مصطفوی گفت: شرکت آب منطقه‌ای استان چهارمحال و بختیاری در حال حاضر ده‌ها طرح مطالعاتی کوچک و بزرگ نیز در دست مطالعه و اجرا دارد که در این مقوله به بخش‌های مهم‌تر فعالیت شرکت پرداخته شده است و تمامی طرح‌های استانی با دقت لازم در حال پیگیری و اجراست و همه‌ی پروژه‌ها از نظر مدیریت شرکت با اهمیت بوده و پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/68001/صا30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول