اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آوج خبر داد

تحقق 55 درصد از تعهدات اشتغال در آوج

فرماندار آوج گفت: 55 درصد از تعهدات اشتغال شهرستان آوج تحقق یافته است که باقیمانده این تعهدات نیاز به همت و تلاش مضاعف دستگاه‌های متولی این شهرستان دارد تا پایان سال همه تعهدات اجرایی شود.

تحقق 55 درصد از تعهدات اشتغال در آوج

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج، سید عبدالله موسوی صبح امروز در جلسه کار گروه اشتغال شهرستان آوج با بیان اینکه 55 درصد از تعهدات اشتغال این شهرستان تحقق یافته است، گفت: باقیمانده این تعهدات نیاز به همت و تلاش مضاعف دستگاه‌های متولی این شهرستان دارد تا پایان سال همه تعهدات اجرایی شود.

وی افزود: شان مدیر و مسئول این است که اهدافی برای خود تعیین کرده و برای رسیدن به این اهداف تلاش کنند.

فرماندار آوج ادامه داد: مدیر باید در نظام جمهوری اسلامی ایران برای خدمت‌رسانی به مردم حریص باشد از این منظر که مردم ولی نعمتان این جامعه هستند و در این حریص بودن آرامشی است که در راستای خدمت به او می‌رسد.

آوج ادامه داد: نگاه ما باید به سمت حماسه اقتصادی باشد و همه تلاش کنند تا حماسه مدنظر مقام معظم رهبری رقم بخورد.

موسوی کمبود شغل را عامل اصلی مهاجرت از شهرستان آوج عنوان کرد و گفت: باید برای بهبود وضع اشتغال شهرها و روستاهای شهرستان بیشتر تلاش کرد تا از مهاجرت مردم جلوگیری شود زیرا این مسئولیتی که امروز برگردن ما هست حق‌الناس است و اگر نتوانیم به تعهداتی که در جذب اعتبارات برعهده ماست عمل نکنیم در پیشگاه خداوند باید پاسخگو باشیم.

وی از عدم حضور به موقع برخی از مدیران در جلسات این کمیته انتقاد کرد و خواستار رعایت نظم و انضباط در کار و حضور به موقع در جلسات و کار گروه‌ها شد.

فرماندار آوج با تاکید بر توسعه و ترویج فرهنگ تعاون تصریح کرد: مدیران تمام تلاش خود را در هدایت تسهیلات اشتغالزایی به سمت تعاونی‌ها به‌کار گیرند زیرا گسترش، تقویت و توسعه فرهنگ تعاون توسعه پایدار را به دنبال دارد و یکی از مناسب‌ترین الگوهای اشتغال است که باید در این زمینه از ظرفیت بخش‌های مختلف اقتصادی اعم از صنعت، خدمات و کشاورزی بهره گرفت.

انتهای پیام/2667/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول