اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهرستان دشتستان:

راه‌اندازی کانال‌های سد رئیسعلی دلواری موجب ایجاد اشتغال پایدار شده است

رئیس شورای اسلامی شهرستان دشتستان گفت: راه‌اندازی کانال‌های سد رئیسعلی دلواری موجب ایجاد اشتغال پایدار شده است.

راه‌اندازی کانال‌های سد رئیسعلی دلواری موجب ایجاد اشتغال پایدار شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامرضا کاووسی عصر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرستان دشتستان افزود: شوراهای اسلامی شهر و روستا نقش بسیار مهمی در رشد و پیشرفت شهرها و روستاها دارند و باید فعالانه‌تر در موارد مختلف مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات کشاورزان امری لازم و مهم است و باید در این راستا اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم، خاطرنشان کرد: یکی از درخواست‌های مهم کشاورزان بخش شبانکاره تسطیح اراضی کشاورزی آنها در دشت شبانکاره است.

وی اضافه کرد: یکی از خدمات قابل توجه نظام جمهوری اسلامی احداث سد رئیسعلی دلواری در دشت شبانکاره و کانال‌های انتقال آب به اراضی این منطقه است که باعث ایجاد اشتغال و خوشحالی کشاورزان و مردم این منطقه شده است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان دشتستان ضمن تقدیر از خدمات انجام گرفته خواستار تسریع در تسطیح اراضی کشاورزان منطقه از سوی مدیران جهاد کشاورزی شد و ادامه داد: شوراها بازوان توانمندی برای مسئولان هستند و در پیشبرد امور اداری و اجرایی جامعه می‌توانند نقش به‌سزایی داشته باشند.

وی بیان کرد: همه باید دست به دست هم دهیم و در راستای رشد و بالندگی شهرستان اهتمام ورزیم و نباید هیچ فرصتی را از دست دهیم.

انتهای پیام/2452/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول