اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت ایران خودروی تبریز:

تولید هر پیکان وانت برای 1.5 نفر ایجاد اشتغال می‌کند

مدیر عامل شرکت ایران خودروی تبریز گفت: تولید هر پیکان وانت برای 1.5 نفر ایجاد اشتغال می‌کند.

تولید هر پیکان وانت برای 1.5 نفر ایجاد اشتغال می‌کند

غلامرضا صادقیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: تحریم‌های ظالمانه از سوی غرب موجب تحقق تولید 450 هزار دستگاه خودرو در شرکت ایران خودرو تبریز شده است.

وی به مشکلات پیش روی صنعت خودروسازی و عدم توجه کافی دولت به این صنعت مادر اشاره کرد و از نمایندگان مجلس به خصوص نمایندگان استان در مجلس خواست تا در حل مشکلات این صنعت بیش از پیش اهتمام جدی را داشته باشند.

نبود صنایع مجموعه‌سازی منسجم پیارمون ایران خودرو تبریز هزینه‌های سنگین لجستیکی را تحمیل می‌کند

مدیر عامل شرکت ایران خودروی تبریز با اشاره به نبود صنایع مجموعه‌سازی منسجم پیرامون ایران خودرو تبریز، خاطر نشان کرد: شرکت ایران خودروی تبریز با وجود تلاش همه دست‌اندرکاران در بحث تأمین قطعات، وابسته به دیگر استان‌ها بوده و وجود صنایع قطعه‌سازی مناسب در محدوده این شرکت و ایجاد مجموعه‌سازی، مشکلات آن از جمله هزینه‌های سنگین لجستیکی و تمرکزگرایی صنایع خودروسازی را برطرف و آن را خودکفا خواهد کرد.

صادقیان اظهار امیدواری کرد: با بهره‌گیری از امکانات و ظرفیت‌های موجود صنعت استان و مساعدت لازم توسط نمایندگان مجلس و حمایت‌های دولت تدبیر و امید بستر لازم برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی بیش از پیش فراهم شود.

استقرار مجموعه‌سازان در کنار مونتاژکاران برای مدیریت هزینه‌ها

وی متذکر شد: نظر مدیریت ارشد گروه صنعتی ایران خودرو استقرار مجموعه‌سازان در کنار مونتاژکاران برای مدیریت هزینه‌ها است.

مدیر عامل شرکت ایران خودروی تبریز با بیان اینکه ایران خودرو تبریز از زمان افتتاح تا به امروز با تولید 450 هزار خودرو یکی از واحدهای صنعتی تاثیرگذار در ایجاد اشتغال بوده است، ادامه داد: با توجه به اینکه تولیدات این شرکت خودروی کاری است؛ اگر به ازای هر خودرو 1.5 نفر شغل احتساب کنیم، ایران خودرو تبریز تاکنون برای 650 هزار نفر در کشور ایجاد اشتغال کرده است.

صادقیان در پایان با بیان اینکه امسال این مجموعه صنعتی برای تولید بیش از 61 هزار دستگاه خودرو وانت بار برنامه‌ریزی کرده است، یادآور شد: در حال حاضر پیکان وانت تولید شده منطبق با یورو چهار است.

انتهای پیام/60002/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول