اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری جیرفت خبر داد

جذب 10 میلیارد ریال اعتبار طرح‏‎های خوداشتغالی جیرفت

سرپرست فرمانداری جیرفت گفت: طرح‎های خوداشتغالی در شهرستان جیرفت 14 میلیارد ریال اعتبار دارند که تاکنون 10 میلیارد و 240 میلیون ریال آن جذب شده و مابقی نیز در دستور کار قرار دارد.

جذب 10 میلیارد ریال اعتبار طرح‏‎های خوداشتغالی جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، احمد امینی‎روش عصر امروز در نشست کارگروه توسعه اشتغال در این شهرستان اظهار داشت: با توجه به اینکه امروز بحث اشتغال یکی از دغدغه‏‏‏‏‎های اصلی کشور و خانواده‏‎ها است، دولت همه تلاش خود را برای رفع این دغدغه به کار گرفته است.

وی با اشاره به ظرفیت‏‎های شهرستان در بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی وابسته به آن افزود: استفاده از این ظرفیت‎ها و منابع عظیم خدادادی می‏‏‎تواند در ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری بسیار مؤثر باشد.

امینی‎روش با بیان اینکه پرداخت تسهیلات به افراد توانمند برای ایجاد واحدهای تولیدی زمینه اشتغال جوانان و متقاضیان کار را فراهم می‏‎کند، تصریح کرد: باید افراد توانمند در چرخه تولید و اشتغال با دولت همکاری داشته باشند تا بتوانیم در راستای توسعه و پیشرفت روزافزون کشور گام‏‎های مهمی برداریم.

وی ابراز داشت: طرح‎های خوداشتغالی در شهرستان جیرفت 14 میلیارد ریال اعتبار دارند که تاکنون 10 میلیارد و 240 میلیون ریال آن جذب شده و مابقی نیز در دستور کار قرار دارد.

امینی روش عنوان کرد: همچنین طرح‎‏های دانش‏‎بنیان مستقر در مراکز رشد می‏‏‏‎توانند تا سقف 300 میلیون ریال تسهیلات دریافت کنند.

سرپرست فرمانداری جیرفت بیان داشت: طرح‏‎های نیمه‏‎صنعتی مستقر در پارک علم و فناوری نیز می‎‏توانند تا سقف یک میلیارد ریال از تسهیلات استفاده کنند.

امینی‎روش با اشاره به اینکه در زمینه تعاونی‏‎های تازه تأسیس نیز 2 میلیارد و 730 میلیون ریال اعتبار وجود دارد که باید جذب شود، خاطرنشان کرد: به هر تعاونی با سقف یک میلیارد ریال تسهیلات پرداخت می‏‎شود.

وی با تأکید بر اینکه رویکرد اشتغال باید بین جوانان تغییر کند، اذعان داشت: اشتغال فقط به معنای فعالیت در اداره‎‏های دولتی نیست، بلکه فرصت‏‎های شغلی متعددی در بخش‏‎های مختلف صنعت، معدن، تجارت، کشاورزی و خدمات وجود دارد که می‏‎تواند، مشکل اشتغال جوانان را برطرف کند.

انتهای پیام/80001/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول