اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی صورت می‌گیرد

عرضه مجموعه دوم انیمیشن «قصه‌های مینودری» به بازار

مدیر مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین از عرضه مجموعه دوم انیمیشن «قصه‌های مینودری» به بازار خبر داد.

عرضه مجموعه دوم انیمیشن «قصه‌های مینودری» به بازار

سعید پورایمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه مجموعه نخست انیمیشن «قصه‌های مینودری» به بازار عرضه شده است،اظهار داشت: این انیمیشن با گویش قزوینی طبق استاندار تولید شده است.

پورایمانی افزود: تا سال آینده مجموعه دوم انیمیشن «قصه‌های مینودری» با تلاش مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین و هنرمندان فضای مجازی در این استان به بازار عرضه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه استان قزوین در تولید محتوای دیجیتال به خوبی وارد شده است، ابراز داشت: قصه‌های مینودری از جمله انیمیشن‌های تولیدی این استان است که طبق برنامه شاخص و استاندارد پخش از مرکز ملی فرهنگ تولید شده است.

مدیر مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین وضعیت این استان را در رتبه‌بندی شبکه ملی فرهنگ و تنوع محصولات در مجتمع‌های دیجیتال مطلوب ارزیابی کرد.

افزایش فعالیت‌های پایدار اقتصادی در رسانه‌های دیجیتال

پورایمانی با بیان اینکه توسعه و افزایش فعالیت‌های پایدار اقتصادی در رسانه‌های دیجیتال از مهم‌ترین برنامه‌های مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین است، بیان کرد: با همت و تلاش مضاعف در راستای تحقق این مهم با هدف رونق اقتصادی تلاش می‌کنیم.

مدیر مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین به اشتغال‌زایی مراکز فرهنگی دیجیتال اشاره کرد و گفت: 11 مرکز فرهنگی دیجیتال در این استان فعالیت می‌کنند که تاکنون برای بیش از 35 نفر اشتغال ایجاد شده است.

این مسئول ادامه داد: با حمایت مادی و معنوی از مراکز دیجیتال، کمک به تولید محتوا و توزیع نرم‌افزار، فرهنگ‌سازی در فضای مجازی، راه‌اندازی مراکز دیجیتال، جریان‌سازی و بسترسازی برای تولید و توسعه محتوای منطبق بر فرهنگ بومی، ملی و اسلامی در حوزه رسانه‌های دیجیتال و توجه به اقتصاد رسانه‌های دیجیتال می‌توان اشتغال‌زایی خوبی را در این عرصه ایجاد کرد.

انتهای پیام/77009/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول