اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صداوسیمای خراسان جنوبی:

خراسان‌جنوبی به مرز 70 درصدی پوشش شبکه دیجیتال می‌رسد

مدیرکل صداوسیمای خراسان جنوبی گفت: به زودی خراسان جنوبی به مرز 70 درصدی پوشش شبکه دیجیتال می‌رسد.

خراسان‌جنوبی به مرز 70 درصدی پوشش شبکه دیجیتال می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد ثقفی بعد از ظهر امروز در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان جنوبی اظهار داشت: ادارات فرهنگ و ارشاد، دانشگاه علوم پزشکی، آموزش و پرورش، پلیس آگاهی، سپاه انصارالرضا(ع)، بسیج و شهرداری اعضای کمیته فرهنگی و اطلاع‌رسانی هستند.

وی با بیان این‌که در کمیته مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان جنوبی اتاق فکر با حضور اساتید حوزه و دانشگاه برگزار شده است، ادامه داد: در این اتاق راهکارهای فرهنگ‌سازی الگوی مصرف کالاهای داخلی بررسی شده است.

ساخت مستند 13 قسمتی توسط صدا و سیمای خراسان‌جنوبی

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی از ساخت مستند 13 قسمتی در مورد فعالیت‌های این کمیته خبر داد و افزود: ساخت این مستند 40 میلیون تومان هزینه در بر داشته است.

ثقفی با بیان این‌که قسمت نخست این مستند در مورد قاچاق و قاچاقچی است، گفت: قسمت دوم به تشریح طرح شبنم پرداخته است.

وی با بیان این‌که قسمت سوم و چهارم آن به بحث قاچاق سوخت پرداخته است، اذعان داشت: قسمتی نیز به بحث قاچاق دام پرداخته است.

تولید 34 خبر در موضوع قاچاق

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی با بیان این‌که از آغاز سال جاری تاکنون کمیته سه جلسه تشکیل داده است، یادآور شد: در این جلسات دستگاه‌های عضو هر کدام برنامه‌ای را ارائه می‌دهند.

ثقفی با بیان این‌که در سال گذشته 28 خبر و در سال جاری 34 خبر با موضوع قاچاق بارگذاری کرده‌ایم، تصریح کرد: در بخش سیما 429 دقیقه برنامه تولید کردیم.

وی با بیان این‌که 350 دقیقه از برنامه‌های سیما مستند تجارت سیاه بوده است، متذکر شد: همچنین 120 مورد زیرنویس در برنامه‌های پربیننده داشته‌ایم.

تولید 222 دقیقه برنامه در حوزه صدا

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی با بیان این‌که در سال گذشته در حوزه صدا 263 دقیقه برنامه داشته‌ایم، اضافه کرد: از آغاز سال جاری تاکنون 222 دقیقه برنامه تولید کرده‌ایم.

ثقفی با بیان این‌که امسال در فردوس و نهبندان شبکه دیجیتال راه‌اندازی شده است، ادامه داد: در آینده نزدیک دو ایستگاه دیگر آماده بهره‌برداری است.

وی خاطرنشان کرد: به زودی خراسان‌ جنوبی به مرز 70 درصدی پوشش شبکه دیجیتال می‌رسد.

انتهای پیام/69010/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول