اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی

نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در قزوین آغاز به کار کرد

دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال از امروز با حضور مسئولان استانی به مدت پنج روز در قزوین آغاز به کار کرد.

نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در قزوین آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال از امروز با افتتاح مسئولان استانی در نمایشگاه دایمی بین‌المللی استان قزوین به مدت پنج روز در قزوین آغاز به کار کرد.

در آیین افتتاح دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال مسئولان استانی از جمله حجت‌الاسلام مرتضی حسینی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، شفیعی‌ها مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و معاونان این اداره کل حضور داشتند.

همچنین در این مراسم ابوالفضل طاهرخانی معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین، مدیرعامل نمایشگاه‌های دایمی بین‌المللی استان قزوین و حجت‌الاسلام علی قابل رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین حضور داشتند.

دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان قزوین به منظور جریان‌سازی تولید محتوا از امروز تا 29 آذر ماه در محل نمایشگاه‌های دایمی بین‌المللی استان قزوین برپا شده است.

رسانه‌های دیجیتال شامل نشر دیجیتال، تلفن همراه، بازی‌های رایانه‌‌ای، خانواده و رسانه‌های دیجیتال، فناوری اطلاعات، سامانه‌های برخط، نرم‌افزارهای رایانه‌ای و هنرهای دیجیتال در این نمایشگاه جدیدترین تکنولوژی‌های خود را در معرض دید مخاطبان قرار می‌دهند.

جریان‌سازی و بسترسازی برای تولید و توسعه محتوای منطبق بر فرهنگ بومی، ملی و اسلامی در حوزه رسانه‌های دیجیتال و حمایت از افراد و مؤسسات فعال در حوزه تولید آثار و محصولات فرهنگی و هنری دیجیتال از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه برشمرد.

همچنین تحقق اهداف سند چشم‌انداز در حوزه نرم‌افزار و محتوای دیجیتال با حضور ناشران و تولیدکنندگان مطرح دیجیتال در حوزه دانش دیجیتال، شکوفایی و رونق‌بخشی بازار داخلی و صادرات این صنعت، بسترسازی و فراهم کردن زمینه لازم برای تحقق جنبش نرم‌افزاری در حوزه محتوایی فناوری اطلاعات و ایجاد بستر رقابت میان تولیدکنندگان رسانه‌های دیجیتال از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

گفتنی است: این نمایشگاه از ساعت 15 بعدازظهر تا 21 شب در محل دایمی نمایشگاه‌ها واقع در بلوار خمینی (ره) برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

انتهای پیام/77009/ت30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول