اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز رسانه‌های دیجیتال قزوین خبر داد

عضویت بیش از 10 هزار نفر در مراکز فرهنگی دیجیتال قزوین

مدیر مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین از عضویت بیش از 10 هزار نفر در مراکز فرهنگی دیجیتال این استان خبر داد.

عضویت بیش از 10 هزار نفر در مراکز فرهنگی دیجیتال قزوین

سعید پورایمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به برگزاری دومین دوره نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان قزوین با اشاره به اینکه 11 مرکز فرهنگی دیجیتال در این استان فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: بیش از 10 هزار نفر در رده سنی 18 تا 29 عضو این مراکز هستند.

وی برپایی نمایشگاه قرآن دیجیتال عملی در استان قزوین را از مهم‌ترین برنامه‌های آینده مرکز رسانه‌های دیجیتال این استان عنوان کرد و افزود: درصدد هستیم که این نمایشگاه در استان قزوین برپا شود.

مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین با بیان اینکه تا پایان سال جاری نمایشگاه کتاب و قرآن در این استان برپا می‌شود، ابراز داشت: تلاش می‌کنیم تا چند غرفه از این نمایشگاه به عنوان نمایشگاه قرآن دیجیتال دایر شود.

عرضه محصولاتی دیجیتال با 50 درصد تخفیف در نمایشگاه قزوین

پورایمانی به برپایی دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه به منظور جریان‌سازی تولید محتوا تا 29 آذر ماه سال جاری در استان قزوین ادامه دارد.

این مسئول اضافه کرد: رسانه‌های دیجیتال شامل نشر دیجیتال، سامانه‌های برخط، نرم‌افزارهای رایانه‌ای، تلفن همراه، بازی‌های رایانه‌‌ای، خانواده و رسانه‌های دیجیتال، فناوری اطلاعات، و هنرهای دیجیتال به شیوه‌های مختلف در این نمایشگاه با رقابت کردن جدیدترین تکنولوژی‌های خود را در معرض دید مخاطبان قرار می‌دهند.

مدیر مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین بیان کرد: محصولات نرم‌افزارهای دیجیتالی در نمایشگاه فوق با تخفیف 30 تا 50 درصد به فروش می‌رسد که علاقه‌مندان به راحتی می‌توانند محصولات موردنیاز خود را در این مکان خریداری کنند.

انتهای پیام/77009/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول