اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قطع شبکه‌های دیجیتال در مرند و نارضایتی شهروندان

قطع شبکه‌های دیجیتال در مرند موجب نارضایتی شهروندان این شهرستان شد.

قطع شبکه‌های دیجیتال در مرند و نارضایتی شهروندان

علی قربانی مدیر شبکه‌های سیمای آذربایجان‌شرقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مرند با اشاره به اینکه برق فرستنده مرندکوه که شبکه دیجیتال از این منطقه برای شهرستان دریافت و پخش می‌شود از صبح دیروز قطع شده، تاکید کرد: این امر باعث شد تا در کل شهرستان مرند شبکه دیجیتال دریافت نشود.

وی در ادامه علت قطع شدن مکرر شبکه دیجیتال در شهرستان مرند را بی‌توجهی مدیریت اداره برق مرند در نرمال نگهداشتن شبکه خط فشار برق در منطقه "میشاب" شمالی شامل روستاهای پیام - شوردرق – ملایوسف، کندلج و گلجار اعلام کرد.

قربانی افزود: با توجه به اینکه دیروز از ساعت اولیه صبح برق این مناطق و مرندکوه که از این مسیر فشار خط برق تغذیه می‌شود، قطع شد و در مدت پنج ساعت از یو.پی.اس که با همت شهرداری خریداری شده و فقط می‌تواند در صورت قطع برق پنج ساعت برق را در فرستنده دیجیتال واقع در مرندکوه ذخیره کند برخی مناطق توانستند شبکه را دریافت کنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر هنوز برق مرندکوه وصل نشده و این امر باعث شد که شبکه دیجیتال در شهرستان مرند قطع شود.

بر اساس گزارش فارس، در این رابطه شهروندان زیادی با تماس‌های مکرر با خبرنگار فارس در شهرستان مرند علت را جویا شدند که این موضوع برای پیگیری و پاسخگویی به اطلاع معاون استاندار و فرماندار ویژه رسانده شد.

بهنام رضوانی فرماندار ویژه مرند در این مورد اظهار داشت: سریعاً موضوع با مدیریت برق مرند در میان گذاشته شد تا نسبت به رفع این مشکل اقدامات لازم انجام گیرد.

با این وجود به دنبال پیگیری خبرنگار فارس در مرند تا لحظه مخابره خبر، این امر نتیجه‌ای برای مردم در پی نداشته است.

در اینجا لازم است ضمن تقدیر از زحمات شبانه‌روزی پرسنل زحمتکش اداره برق، از مدیریت برق شهرستان مرند پرسید که چرا باید به خاطر واگذاری انشعاب به ویلاهایی که باغ بودند و تخریب شدند، شهروندان مرندی از بابت قطع شبکه دیجیتال دچار مشکل شوند.

باید تمهیداتی اندیشیده شود تا با کوچک‌ترین وزش باد شاهد قطع و اتصال در سیستم برق‌رسانی منطقه نباشیم.

انتهای پیام/60001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول