اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته پژوهش

کتابخانه دیجیتال دانشگاه آزاد قائمشهر راه‌اندازی می‌شود

معاون پژوهش و فناوری واحد قائمشهر از را‌ه‌اندازی کتابخانه مرجع و دیجیتال این واحد دانشگاهی در مساحتی حدود 400 متر مربع در هفته پژوهش خبر داد.

کتابخانه دیجیتال دانشگاه آزاد قائمشهر راه‌اندازی می‌شود

مهرداد ایرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قائمشهر، کتابخانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر را شامل سه کتابخانه در دانشکده‌های فنی و مهندسی، علوم پایه، کشاورزی و منابع طبیعی و علوم انسانی اعلام کرد.

 وی افزود: کتابخانه‌های این واحد با بیش از 134 هزار جلد و 47 هزار عنوان کتاب فارسی و لاتین، بالغ بر 10 هزار جلد کتاب مرجع، بیش از 2 هزار و 200 پایان‌نامه و 370 طرح پژوهشی و حدود 600 سی دی توانسته است یکی از غنی‌ترین و پر محتواترین کتابخانه‌های منطقه را به لحاظ منابع و مدارک موجود در فضایی به وسعت بیش از یک‌هزار و 600 متر مربع فراهم آورد.

 وی همچنین از راه‌اندازی کتابخانه مرجع و دیجیتال این واحد دانشگاهی در مساحتی حدود 400 متر مربع در هفته پژوهش سال‌جاری خبر داد و افزود: مشارکت چشمگیر علمی و پژوهشی دانشجویان از طریق باشگاه پژوهشگران جوان یکی از افتخارات این واحد دانشگاهی به شمار می‌آید.

 ایرانی خاطر نشان کرد: ارائه بیش از 100 مقاله در ژورنال‌های معتبر علمی، برگزاری چهار همایش ملی در واحد قائمشهر، ثبت 18 اختراع، چاپ سه جلد کتاب تخصصی و برگزاری هفت سمینار علمی تخصصی داخلی توسط دانشجویان ممتاز واحد و همچنین اعزام دانشجویان مخترع این واحد دانشگاهی برای شرکت در جشنواره اختراعات بین‌المللی در کشورهای مالزی و روسیه نمونه‌هایی از فعالیت‌های علمی و پژوهشی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر به شمار می‌رود.

معاون پژوهش و فناوری واحد قائمشهر برنامه‌های هفته پژوهش سال 92 را برگزاری همایش‌های علمی تخصصی داخلی در دانشکده‌های فنی و مهندسی و علوم پایه،کشاورزی و منابع طبیعی و علوم انسانی،برگزاری نمایشگاه کتاب در دانشکده‌ها،برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی در سایت دانشگاه و برگزاری مسابقات علمی و معرفی پژوهشگران برتر عنوان کرد.

انتهای پیام/86008/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول