اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس مطرح شد

انیمیشن «موش و گربه ایرانی» در زنجان ساخته می‌شود

کارگردان جوان زنجانی از ساخت انیمیشن «موش و گربه ایرانی» خبر داد.

انیمیشن «موش و گربه ایرانی» در زنجان ساخته می‌شود

غلامرضا تروان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: «موش و گربه ایرانی» با موضوع سیاسی ساخته شده است.

وی با اشاره به اینکه در «موش و گربه ایرانی» پیروزی ایران با مضمون کودکانه به نمایش گذاشته می‌شود، تصریح کرد: در این انیمیشن بخش‌هایی از جنایات رژیم صدام نشان داده می‌شود.

این هنرمند زنجانی اذعان داشت: از جمله سکانس‌های این انیمیشن زدن یک هواپیمای ایرانی توسط یک کشتی عراقی است که چندین کودک بی‌گناه ایرانی در آن جان خود را از دست می‌دهند.

تروان با بیان اینکه «موش و گربه ایرانی» صرفا یک اصطلاح است که برای این انیمیشن انتخاب شده است، بیان داشت: هدف از ساخت این انیمیشن نشان دادن گوشه‌ای از فداکاری‌هایی است که رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس از خود نشان دادند.

وی از ارسال این انیمیشن به جشنواره بسیج به نام پرواز و جشنواره دیگری به نام سلامت خبر داد و گفت: در آینده نزدیک این اثر به جشنواره اعتیاد ارسال خواهد شد.

این کارگردان زنجانی در ادامه از انتخاب فیلم کوتاه «رویای پنهان» به عنوان اثر برتر در جشنواره دانشجویی خبر داد و بیان کرد: این فیلم داستان بیماری است که به تومور مغزی دچار است که پس از دیدن خواب پیامبر اکرم (ص) شفا پیدا می‌کند.

تروان که از کارگردانان جوان زنجانی و دانشجوی رشته کارگردانی سینما در دانشگاه علمی کاربردی زنجان است، با بیان اینکه در استان زنجان استعدادهای بسیاری در زمینه ساخت آثار فاخر وجود دارد، متذکر شد: حمایت مسئولان از هنرمندان کمک شایانی به ساخت آثار برتر در استان می‌کند.

انتهای پیام/73005/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول