اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان:

حذف ارزش‌های اسلامی هدف دشمن در فتنه 88 بود

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان گفت: حذف ارزش‌های اسلامی در جامعه هدف دشمن در فتنه سال 88 بود.

حذف ارزش‌های اسلامی هدف دشمن در فتنه 88 بود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عزیز پورعزیزی ظهر امروز در جلسه گرامیداشت نهم دی در گیلان اظهار کرد: نهم دی شجره طیبه‌ای در انقلاب اسلامی است و برای همیشه باقی می‌ماند.

وی بر بصیرت‌بخشی ابعاد فتنه در جامعه تاکید کرد و افزود: مجموعه‌های فرهنگی باید در آگاهی‌بخشی جامعه تلاش کنند.

پورعزیزی با بیان اینکه دشمن در فتنه سال 88 به دنبال براندازی نظام اسلامی بود، تصریح کرد: حذف ارزش‌های اسلامی از اهداف دشمن در جامعه بود و این توطئه با رهنمودهای مقام معظم رهبری و حضور مردم در صحنه خنثی شد.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان خواستار شناخت ابعاد فتنه در جامعه شد و بیان کرد: مسئولان و رسانه‌ها باید ابعاد فتنه در جامعه را روشنگری کنند.

وی به برنامه‌های گرامیداشت یوم‌الله نهم دی در گیلان اشاره کرد و گفت: مستند اعتراف رسانه‌ها درباره جایگاه رهبری و قدرت مردمی انقلاب اسلامی تهیه می‌شود.

پورعزیزی با اشاره اجرای برنامه‌های بصیرت‌بخشی در بقاع متبرکه گیلان، خاطرنشان کرد: ویژه‌نامه‌های نقش ولایت و رهبری در بحران‌های اجتماعی در مساجد توزیع می‌شود.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان از هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی در مراسم استانی هشتم دی خبر داد و اضافه کرد: همایش دانش‌آموزی بصیرت و حضور در مدارس استان برگزار می‌شود.

وی به تهیه روزنامه دیواری نهم دی توسط دانش‌آموزان در مدارس گیلان اشاره کرد و  یادآور شد: مسابقه‌های شعر و متن ادبی با موضوع «بصیرت و بیعت» در مدارس گیلان برگزار می‌شود.

پورعزیزی برگزاری مسابقه کاریکاتور فتنه و ارسال پیامک را از جمله برنامه‌ها در مدارس گیلان دانست و اظهار کرد: مسابقات ورزشی با عنوان «جام میثاق با ولایت» و «جام نهم دی» با هماهنگی ورزش و جوانان گیلان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/84001/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول